خبرگزاری کار ایران

با موافقت معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی؛

برگزاری نمایشگاه بزرگ عکس سفرای اندونزی و بوسنی از جاذبه‌های ایران

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۰۳

در کنار این نمایشگاه یک سمینار همراه با سخنرانی در رابطه با جاذبه‌ها و زیبایی‌های گردشگری کشور‌های اندونزی و بوسنی برگزار شود تا انگیزه‌ای برای سایر سفیر‌ها ایجاد شود.

ایلنا: رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با سفرای کشورهای اندونزی و بوسنی با برگزاری نمایشگاه عکس این سفرا از زیبایی‌های ایران موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد شریف ملک‌زاده در دیدار با سفرای کشورهای اندونزی و بوسنی که با حضور لادن تهرانی، مدیرکل امور بین الملل سازمان میراث فرهنگی در ارگ آزادی برگزار شد، گفت: پیشنهاد می‌کنم در کنار این نمایشگاه یک سمینار همراه با سخنرانی در رابطه با جاذبه‌ها و زیبایی‌های گردشگری کشور‌های اندونزی و بوسنی برگزار شود تا انگیزه‌ای برای سایر سفیر‌ها ایجاد شود.

معاون رییس جمهور ادامه داد: این سمینار می‌تواند با حضور دفا‌تر خدمات مسافرتی برگزار شود تا هم در مراودات و همکاری‌های گردشگری دو کشور موثر باشد و هم سایر دیپلمات‌ها را نسبت به انجام کارهای مشابه ترغیب کند.

ملک‌زاده برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها را در همکاری‌های فرهنگی کشور‌ها موثر دانست و بیان کرد: امیدواریم در این نمایشگاه سفرای کشورهای اندونزی و بوسنی ایده خود را به سایر سفرای مقیم ایران معرفی کنند و ما نیز این ایده را به سفرای خودمان در سایر کشور‌ها معرفی می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم اجرای آن را در دستور کار خودشان قرار دهند.

وی یاد آورد شد: با توجه به اینکه کشورهای بوسنی و اندونزی در شرق و غرب آسیا قرار دارند، پیشنهاد می‌شود این نمایشگاه با عنوان «ایران از نگاه غرب و شرق» نامگذاری شود.

سفیر اندونزی با اشاره به فعالیت خود در زمینه عکاسی از جاذبه‌های کشورمان هدف از برگزاری نمایشگاه عکس جاذبه‌های ایران را معرفی زیبایی‌ها، تمدن کهن، فرهنگ و مردم مهربان آن و ارتقاء روابط فرهنگی و معرفی ایران واقعی به دنیا دانست.

دیان ویرنجوریت با اشاره به صحبت‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته با سفیر ایران در اندونزی بیان کرد: براساس صحبت‌های صورت گرفته با سفیر ایران در اندونزی، پس از برگزاری این نمایشگاه در ایران، نمایشگاهی مشابه در «جاکارتا» برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز