خبرگزاری کار ایران

معاون امور گردشگری و صنایع دستی شهر تهران:

تهران، توریسم شهری مناسب ندارد

کد خبر : ۴۱۷۹۶

خانه جهانگرد محل استقرار کمیته تهران گردی و راهنمایان تورهای گردشگری است که این امر می‌تواند در سازمان دهی گردشگری شهری گام مهمی محسوب شود.

ایلنا: معاون امور گردشگری و صنایع دستی شهر تهران، گفت: در حوزه توریسم شهری پایتخت دچار ضعف هستیم و تنها برخی موسسات و نهاد‌ها به صورت پراکنده و بدون توجه به اصول اولیه به توریسم شهری توجه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین بشردوست در مراسم رونمایی از بلیط بازدید از سه برج تهران در سالن همایش برج میلاد، افزود: توریسم شهری یکی از نکات بسیار مهم در زمینه گردشگری محسوب می‌شود که متاسفانه در شهر تهران کمتر به آن توجه شده است و یا به صورت پراکنده و بدون رعایت اصول گردشگری برخی از موسسات به این نکته توجه داشته‌اند.

معاون امور گردشگری و صنایع دستی شهر تهران بلیط بازدید از سه برج تهران را یک گام مهم در آشنایی شهروندان تهران با معماری مدرن و سنتی ایرانی دانست و گفت: جهت آشنایی شهروندان باید اداره کل میراث تهران و سایر نهاد‌ها و ارگان‌های گردشگری در مرحله اول پیش قدم باشند و بتوانند آثار فرهنگی و تاریخی شهر را به شهروندان معرفی کنند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با عقد تفاهم نامه‌هایی مختلف بین استان تهران، بنیاد رودکی و برج میلاد یک مراحل همکاری متعددی شکل گرفته است و استقرار خانه جهانگرد در برج میلاد یکی از گام‌های مهم در زمینه ارتقا سطح گردشگری عنوان می‌شود.

معاون امور گردشگری و صنایع دستی شهر تهران ادامه داد: خانه جهانگرد محل استقرار کمیته تهران گردی و راهنمایان تورهای گردشگری است که این امر می‌تواند در سازمان دهی گردشگری شهری گام مهمی محسوب شود.

در پایان این مراسم از بلیط بازدید به برج تهران رونمایی شد و همچنین تفاهم نامه‌ای بین برج میلاد تهران و سازمان گردشگری استان تهران و میراث فرهنگی شهر ری امضا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز