خبرگزاری کار ایران

۹ و ۱۰ اسفند ماه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان؛

اولین همایش ملی‌ توسعه پایدار سوخته سبز (بیو دیزل)برگزار می‌شود

کد خبر : ۴۹۷۴۴

این همایش ۲ روزه با هدف هم اندیشی‌ بین اساتید، دولتمردان و صنعتگران و تغییر در سبد انرژی کشور با تکیه بر دانش نوین و بومی سازی صنایع و دستیابی به سیاست‌های راهبردی و کلان حفظ محیط زیست و نیز ارتقا سطح آگهی عموم مردم در زمینه حفاظت از محیط زیست با حضور گسترده مدیران و مسئولین استانی و مقامات عالی‌ کشور و اصحاب رسانه آغاز می‌شود.

ایلنا: این همایش ۲ روزه ۹ و ۱۰ اسفند ماه در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی‌ استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید احمد رفیعائی با بین مطلب فوق افزود: این همایش ۲ روزه با هدف هم اندیشی‌ بین اساتید، دولتمردان و صنعتگران و تغییر در سبد انرژی کشور با تکیه بر دانش نوین و بومی سازی صنایع و دستیابی به سیاست‌های راهبردی و کلان حفظ محیط زیست و نیز ارتقا سطح آگهی عموم مردم در زمینه حفاظت از محیط زیست با حضور گسترده مدیران و مسئولین استانی و مقامات عالی‌ کشور و اصحاب رسانه آغاز می‌شود و در ادامه اساتید و دانشجویان به ارائه مقالات خود می‌پردازند.

مشاور استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: از بین آثار ارائه شده به دبیرخانه که جهت داوری در اختیار پژهشکده صنعت نفت قرار گرفته است ۶ مقاله برای ارایه در همایش انتخاب می‌شود ۳ مقاله برگزیده می‌شود و از ۳ پژوهشگر بر‌تر و ۳ تن‌ از چهره‌های بر‌تر فعال در سوخت سبز تجلیل می شود.

رفیعائی تصریح کرد: در روز دوم همایش نشست تخصصی انرژی پاک با حضور مقامات عالی‌ کشور با محوریتِ بر رسی‌ نقش سوخت‌های تجدید پذیر در اقتصاد مقاومتی کشور برگزار می‌شود و در پایان رو نمایی از اولین خط بهره برداری تولید بیو دیزل انجام می‌گیرد.

مقام مرکز هم اندیشی‌ توسعه استان اصفهان اضافه کرد: رئیس همایش دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی‌ استاندار اصفهان بوده و این همایش توسط مرکز هم اندیشی‌ توسعه استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی در پایان از کلیه علاقه مندان به شرکت در همایش دعوت نمود که جهت ثبت نام و اطلاع از آخرین اخبار همایش به آدرس اینترنتی www.H.Biodiesel.ir  مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز