خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش گردشگری خبر داد؛

آموزش راهنمایان «گردشگری انقلاب»

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۲۲

توسعه گردشگری انقلاب و تشویق جوانان و دانشجویان رشته گردشگری به اجرای تورهای موضوعی انقلاب، معرفی انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن به گردشگران داخلی و خارجی توسط آموزش دیدگان این دوره بخش دیگری از اهداف برگزاری کارگاه آموزشی راهنمایان انقلاب به شمار می‌آید.

ایلنا: مدیر کل آموزش گردشگری از آموزش راهنمایان «گردشگری انقلاب» خبر داد.

به گزارش ایلنا، رسول عسگری گفت: کلیه راهنمایان ایرانگردی، طبیعت گردی، دانشجویان و افراد علاقه‌مند می‌توانند در دوره آموزشی راهنمایان انقلاب شرکت کنند.

وی افزود: وقایع و اتفاقات تاریخی انقلاب اسلامی و دوران شکوه‌مند ۸ سال دفاع مقدس به عنوان میراث فرهنگی و معنوی مهم تاریخ ایران، نیازمند انتقال و آموزش به نسل‌های آینده است؛ لذا برگزاری کارگاه آموزشی راهنمایان انقلاب و آموزش جوانان و دانشجویان به عنوان راهنما می‌تواند گام موثری در معرفی و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به شمار آید.

وی در شرح سایر اهداف برگزاری کارگاه آموزشی مذکور خاطر نشان کرد: توسعه گردشگری انقلاب و تشویق جوانان و دانشجویان رشته گردشگری به اجرای تورهای موضوعی انقلاب، معرفی انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن به گردشگران داخلی و خارجی توسط آموزش دیدگان این دوره بخش دیگری از اهداف برگزاری کارگاه آموزشی راهنمایان انقلاب به شمار می‌آید.

مدیر کل دفتر امور آموزش گردشگری درباره مواد درسی کارگاه آموزشی راهنمایان انقلاب یادآور شد: «نقش اسلام در تکوین و پیروزی انقلاب اسلامی»، «آشنایی با دستاوردهای علمی، نظامی، سیاسی و اقتصادی انقلاب اسلامی»، «آشنایی با زندگی نامه شهیدان بزرگ انقلاب» و «مقایسه انقلاب ایران با دیگر انقلاب‌های بزرگ دنیا» بخشی از مواد درسی قابل ارائه در کارگاه مذکور به شمار می‌آید.

عسگری همچنین درباره متولیان برگزاری کارگاه آموزشی راهنمایان انقلاب، گفت: اداره آموزش معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی و موسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی (ره) دوره آموزشی مذکور را برگزار خواهند کرد.

کارگاه آموزشی راهنمایان انقلاب، روز سه شنبه، ۸ اسفند ماه در محل آمفی تئا‌تر ارگ آزادی، از ساعت ۱۳ لغایت ۱۶: ۳۰برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز