خبرگزاری کار ایران

دهلران سرشار از جاذبه‌های گردشگری است

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۰۹

دهلران با داشتن سه یادمان شهدا، سابقه دفاع مقدس و وجود مناطق عملیاتی یكی از كریدورهای گردشگری دفاع مقدس در استان ایلام محسوب می شود.

ایلنا: بهزاد علیزاده فرماندار دهلران گفت: دهلران با داشتن سه یادمان شهدا، سابقه دفاع مقدس و وجود مناطق عملیاتی یکی از کریدورهای گردشگری دفاع مقدس در استان ایلام محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، وی از ثبت یادمان‌های شرهانی و فکه در ردیف آثار دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: کار ثبت منطقه عملیاتی چیلات در ردیف آثار دفاع مقدس نیز در حال انجام است.

علیزاده با اشاره به وجود ۱۰ بقعه متبرکه در این شهرستان مرزی، ادامه داد: آثار تاریخی و گردشگری قلعه شیاخ، تپه علی کش، مجموعه چشمه‌های آبگرم، چشمه‌های قیر و غار خفاش از جاذبه‌های گردشگری منحصر بفرد این شهرستان است.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۹۵ اثر تاریخی، فرهنگی و تفریحی این شهرستان در ردیف آثار ملی ثبت شده است.

فرماندار دهلران گفت: سال گذشته ۳۰۰ هزار مه‌مان نوروزی از دهلران بازدید کردند که ۹۹ هزار نفر از این مهمانان در شهرستان اسکان داده شدند.

وی پیش بینی کرد: امسال بیش از ۴۰۰ هزار مه‌مان نوروزی وارد این شهرستان مرزی شوند.

علیزاده از تشکیل کمیته‌های چهارگانه شامل امداد و نجات، اطلاع رسانی و اسکان و خدمات خبر داد و گفت: شش مکان در شهر دهلران و چهار مکان نیز در بخش‌ها برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز