خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد مرکزی سفرهای کشور خبر داد:

اختصاص فرصت‌های ویژه گردشگری برای تهرانی‌ها

کد خبر : ۵۸۱۱۳

تور‌های تهرانگردی در مسیرهای هفت گانه برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی www. tehran۱۳۹۵. ir مراجعه و یا با شماره ۸۰۸۱۱۰۲۷ تماس برقرار کنند.

ایلنا: دبیر ستاد مرکزی سفرهای کشور خبر داد: گردشگران استان تهران می‌توانند در ایام نوروز ۹۲ از برنامه‌های متعدد فرهنگی و فرصت‌های متنوع گردشگری بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا، علیرضا مختاری با بیان این خبر گفت: برپایی جشنواره‌های فرهنگی متعدد در کنار کاهش جمعیت و تردد در شهر تهران، فرصت مناسبی برای گردشگران نوروزی فراهم آورده است.

دبیر ستاد مرکزی سفرهای کشور تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه و جشنواره «صدای بهار»، نمونه‌ای از این اقدامات به شمار می‌آید که به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان تهران در محل مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، نیاوران، کاخ موزه گلستان و موزه ملی ایران برپا شده است.

مختاری ادامه داد: در جشنواره مذکور تولیدات صنایع دستی و سوغات استان‌های کشور، ظرفیت‌های فرهنگی اقوام ایرانی، آداب و رسوم عشایر و نیز موسیقی زنده و مراسم‌های آیینی به نمایش در می‌آید.

دبیر ستاد مرکزی سفرهای کشور با بیان اینکه جشنواره ملی صدای بهار تا پایان تعطیلات دایر خواهد بود؛ گفت: گردشگران تهرانی می‌توانند از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۱ در محل‌های ذکر شده حضور بهم رسانند.

وی همچنین با اشاره به برپایی تورهای تهران گردی بعنوان دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام، اظهار داشت: این تور‌ها در مسیرهای هفت گانه برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی www. tehran۱۳۹۵. ir مراجعه و یا با شماره ۸۰۸۱۱۰۲۷ تماس برقرار کنند.

مختاری در ادامه اختصاص تخفیف‌های نوروزی مراکز اقامتی استان تهران را نیز فرصتی ویژه در این ایام دانست و گفت: در تعطیلات نوروزی کلیه هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیرهای استان تهران با ارائه ۴۰ درصد تخفیف اقامت و سفره خانه‌های سنتی با در نظر گرفتن ۱۵ درصد تخفیف میزبان گردشگران نوروزی خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز