خبرگزاری کار ایران

رشد ۲۳ درصدی آمار اقامت‌های نوروزی

کد خبر : ۵۸۶۳۶

بیشتر میزان اقامت تا پایان روز ششم فروردین ماه جاری در استان‌های فارس، هرمزگان، مازندران، اصفهان و گیلان انجام گرفته است.

ایلنا: تعداد نفر شب اقامت‌های نوروزی در ششمین روز فروردین ماه، با ۵/۲۳ درصد رشد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته همراه شده است.

به گزارش ایلنا، منوچهر جهانیان رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور با بیان این خبر گفت: بنا بر آمار استخراج شده از سوی کمیته آمار ستاد مرکزی سفر، میزان اقامت مسافران نوروزی به ۵ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۷۱۴ نفر شب اقامت رسیده است.

وی با اشاره به میزان بازدید صورت گرفته از جاذبه‌های گردشگری و برنامه‌های فرهنگی نوروزی خاطر نشان کرد: همچنین در این روز یک میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۵۱ نفر از کاخ موزه‌ها ومراکز گردشگری و تاریخی کشور و یک میلیون و ۵۲۱ هزار و ۱۷۶نفر از برنامه‌های معنوی و مذهبی تدارک دیده شده در این ایام بازدید داشته‌اند.

رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور همچنین با اشاره به میزان بازدید‌های نظارتی از تاسیسات گردشگری اظهار داشت: در تاریخ مذکور ۷۴۱ مورد نظارت، ۱۷ تشویق، ۱۴۸ تذکر، ۶۵ خطا و ۳ تعلیق و تعطیلی در سراسر کشور ثبت شده است.

گفتنی است بنابر آمار حاصل بیشتر میزان اقامت تا پایان روز ششم فروردین ماه جاری در استان‌های فارس، هرمزگان، مازندران، اصفهان و گیلان انجام گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز