خبرگزاری کار ایران

مسئول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی آران و بیدگل هشدار داد:

گسترش شدید كانون‌ طغیان ملخ‌های كوهاندار

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۵۷

مسئول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل از شناسایی طغیان كانون جدیدی از ملخ های كوهاندار تاغ توسط گروه پیش آگاهی این شهرستان خبرداد.

ایلنا: مسئول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل از شناسایی طغیان كانون جدیدی از ملخ های كوهاندار تاغ توسط گروه پیش آگاهی این شهرستان خبرداد.

 اناركی مسئول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل  در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران وبیدگل با اعلام این خبر  گفت:  این كانون با تراكم بسیار بالا در مراتع چهارطاقی در حوالی كویر مرنجاب مشاهده شده است كه در حال پیشروی و گسترش به مراتع همجوار می باشند. این ملخ ها كه وارد سن 2 شده اند با شدت بیشتری از درختان تاغ تغذیه و صدمات جبران ناپذیری به جنگل های زیبای دست كاشت تاغ شهرستان وارد و نهایتا سبب هجوم ماسه های روان به مناطق مسكونی شهری و روستایی می شوند.

وی در ادامه افزود: به منظور جلوگیری از مشكلات فوق الذكر بایستی مبارزه در سطح وسیع صورت پذیرد كه متاسفانه به دلیل نبود اعتبارات تا كنون هیچ گونه مبارزه ای صورت نگرفته است.

امید است مسئولین محترم شهرستان با اهتمام ویژه و پشتكار مجدانه در صدد رفع این مشكل برآیند تا از هجوم ملخ ها به حریم شهر و روستاها و و بالتبع آن ایجاد مشكلات اجتماعی جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز