خبرگزاری کار ایران

فرمانده گارد محیط زیست در گفت‌و‌گو با ایلنا خبر داد:

دستگیری دومین عامل تیراندازی پارک ملی دنا/ رییس پارک ملی تحت دومین عمل جراحی

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۷۳

امروز دومین عامل تیراندازی پس از ۲۴ ساعت دستگیر شد و تنها یکی از عاملان تحت تعقیب قرار دارد و با توجه به تیراندازی این افراد به سمت محیط‌بانان، گارد محیط زیست پیگیری‌های لازم و دقیق این پرونده را انجام خواهد داد.

ایلنا: فرمانده گارد محیط زیست ضمن اشاره به سلامتی محیط‌ بانان حادثه پارک ملی دنا، گفت: عاملان تیراندازی به محیط‌بانان دستگیر شده‌اند و یکی دیگر از عاملان همچنان تحت تعقیب قرار دارد.

سرهنگ حمیدرضا خیلدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت محیط‌بانان آسیب‌دیده حادثه روز گذشته پارک ملی دنا، گفت: ساعاتی پیش «علی افشار» رییس پارک ملی دنا که در حادثه روز گذشته بر اثر اصابت گلوله اسلحه چهارپاره از ناحیه مچ دست مصدوم شده بود برای انجام دومین عمل جراحی به اتاق عمل برده شده است.

فرمانده گارد محیط زیست ادامه داد: روز گذشته نیز رییس پارک ملی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود که این عمل با موفقیت به اتمام رسید و این عمل نیز در ادامه روند بهبودی انجام گرفته است و همچنین «وحید ترحمی» محیط‌بان پارک ملی دنا که بر اثر اصبت گلوله اسلح ساچمه‌ای از ناحیه پا مصدوم شده در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی همچنین از دستگیری دو عامل تیراندازی به محیط‌بانان خبر داد و افزود: امروز دومین عامل تیراندازی پس از ۲۴ ساعت دستگیر شد و تنها یکی از عاملان تحت تعقیب قرار دارد و با توجه به تیراندازی این افراد به سمت محیط‌بانان، گارد محیط زیست پیگیری‌های لازم و دقیق این پرونده را انجام خواهد داد.

خیل‌دار ضمن تشکر از همکاری مردم با محیط‌بانان، تصریح کرد: میزان خسارات وارد شده به محیط زیست در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته کاهش محسوسی داشته است و در امسال ما حتی یک مورد گزارش آتش‌سوزی تاکنون نداشته‌ایم.

فرمانده گارد محیط زیست ادامه داد: تمامی مردم محیط‌بان طبیعت هستند و با یک آموزش مناسب می‌توان فرزندان و کودکان را به حافاظان محیط زیست تبدیل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز