خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آستانه میلاد حضرت فاطمه (س) خبر داد:

احداث موزه و کتابخانه صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۱۹

مردم عزیز می‌توانند از طریق دفا‌تر ستاد در تهران و استان‌ها و شهرستان‌ها و یا از طریق شماره حساب‌های ستاد که شماره حساب ۱۱۰ مشترک بین بانک‌ها ی سپه، صادرات و تجارت است نسبت به ارائه کمک‌های خود اقدام کنند.

ایلنا: حسن پلارک از احداث موزه و کتابخانه صحن حضرت زهرا (س) در جوار حرم علوی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: به فضل الهی در راستای طرح توسعه حرم امام علی (ع) و ساخت صحن حضرت زهرا (س) در جوار حرم علوی، کار احداث موزه و کتابخانه صحن حضرت زهرا (س) آغاز شد.

وی در ادامه با بیان اینکه کار اجرای فونداسیون برای دو بخش موزه و کتابخانه این صحن آغاز شده است، اظهار داشت: یکی از این موارد موزه صحن حضرت زهرا (س) به مساحت ۱۶۳۰۰ متر مربع و در ۵ طبقه است که شامل بخش‌های اداری، حفاظت و پشتیبانی، عرصه نمایش و عرصه ارتباطی، رفاهی و فرهنگی و سایر موارد است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: همچنین روبروی این موزه در صحن حضرت زهرا (س) نیز عملیات فونداسیون ساختمان کتابخانه در ۵ طبقه و به مساحت ۱۷۹۰۰ متر مربع در حال انجام است که به عنوان کتابخانه و مرکز اسناد و برگزاری کلاسهای آموزشی علمی و عقیدتی مورد استفاده زائرین و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف اظهار داشت: کار ساخت این صحن عظیم که حدود ۲۱۸ متر مربع مساحت دارد و دارای قسمت‌های زیارتی، غیرزیارتی و فضاهای جانبی است، وارد فاز جدیدی شده و عوامل این کار با سرعت بالایی مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: در قسمت غیر‌ زیارتی؛ کتابخانه، واحدهای خدماتی، پارکینگ، موزه، مضیف و... پیش‌بینی شده است که ساخت آن برعهده ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران است و پیمانکار این پروژه هم، پیمانکار ایرانی است.

وی در ادامه با اشاره به ارائه نذورات و کمک‌های مردمی برای ساخت اماکن مقدسه در عتبات عالیات بویژه صحن حضرت‌ زهرا (س) در نجف اشرف اظهار داشت: مردم عزیز می‌توانند از طریق دفا‌تر ستاد در تهران و استان‌ها و شهرستان‌ها و یا از طریق شماره حساب‌های ستاد که شماره حساب ۱۱۰ مشترک بین بانک‌ها ی سپه، صادرات و تجارت است نسبت به ارائه کمک‌های خود اقدام کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در پایان افزود: همچنین امکان ارائه کمک‌های مردمی از طریق ارسال پیامک به شماره ۳۵۹ ایرانسل و ۸۸۸ همراه اول و حساب ارزی ۷۷۰۰۱ بانک سپه نزد شعبه قلهک با کد ۲۵۱ برای هموطنان مقیم خارج از کشور نیز در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز