خبرگزاری کار ایران

حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت؛

نرخ بلیط پرواز حجاج ایرانی كاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۳۰

صبح دیروز هیات حج ایران در نشست مشتركی با مدیرعملیات حج و عمره هواپیمایی سعودی، موفق به اخذ ۷۰ دلار تخفیف از هزینه تمام شده بلیط رفت و برگشت جابجایی هوایی حجاج ایرانی شد.

ایلنا: بنا به اعلام هیات ایرانی مذاكرات برای كاهش بیشتر نرخ بلیط و رسیدن به عدد پیشنهادی سازمان حج و زیارت تا صبح امروز سه شنبه در مكه مكرمه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، در پی پیگیری‌های انجام شده در مورد تلاش برای اخذ تخفیف از شركت‌های خدمات دهنده به زائران ایرانی در عربستان و كاهش هزینه ها، صبح دیروز هیات حج ایران در نشست مشتركی با مدیرعملیات حج و عمره هواپیمایی سعودی، موفق به اخذ ۷۰ دلار تخفیف از هزینه تمام شده بلیط رفت و برگشت جابجایی هوایی حجاج ایرانی شد.

بنا به اعلام هیات ایرانی مذاكرات برای كاهش بیشتر نرخ بلیط و رسیدن به عدد پیشنهادی سازمان حج و زیارت تا صبح امروز سه شنبه در مكه مكرمه ادامه دارد.

در بخشی از متن نامه دفتر نمایندگی سازمان حج ایران در عربستان آمده است: درپی مذاكره با مقامات هواپیمایی عربستان سعودی در راستای عقد قرار داد حمل و نقل هوایی حج ۹۲ و تعدیل قیمت‌ها، هیات ایرانی، در روز دوشنبه ۳۰/۲/۹۲ نشستی كارشناسی با مدیر عملیات حج و عمره هواپیمایی سعودی برگزار كرد و باتوجه به اعلام قبلی نرخ مسیرهای نزدیك تا ۷۲۰ دلار و مسیرهای دور تا ۷۸۰ دلار از سوی مقامات حمل و نقل هوایی عربستان، در مذاكرات صبح امروز هیات سازمان حج موفق به اخذ ۷۰ دلار تخفیف گردید و با توافق انجام شده نرخ مسیرهای فوق الاشاره به ترتیب ۶۵۰ دلار برای مسیرهای نزدیك و ۷۲۰ دلار برای مسیرهای دور كاهش یافت.

هیات ایرانی علیرغم توافق فوق همچنان بر نظر قبلی خود مبنی بر اخذ ۹۰ دلار تخفیف از هزینه هر مسیر پافشاری كرده كه ادامه مذاكرات به صبح سه شنبه موكول گردید.

توضیح اینكه طرف سعودی اعلام كرده، اگر قرار داد حمل و نقل هوایی حج و عمره ۳ ساله منعقد شتا ۱۰ دلار دیگر از قیمت تمام شده تخفیف خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز