خبرگزاری کار ایران

نشست فوق العاده شورای حکام مرکز میراث ناملموس برگزار شد

کد خبر : ۷۵۵۷۵

در این نشست که با حضور تمامی اعضا برگزار شد، بخش باقیمانده اسناد پایه ای شورای حکام مرکز میراث ناملموس، پس از بررسی به تصویب نهایی رسید.

ایلنا: رییس مرکز مطالعات منطقه ای پاسداری از میراث ناملموس در آسیای غربی و مرکزی از برگزاری نخستین نشست فوق العاده شورای حکام مرکز میراث ناملموس در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، یدالله پرمون گفت: در این نشست که با حضور تمامی اعضا برگزار شد، بخش باقیمانده اسناد پایه ای شورای حکام مرکز میراث ناملموس، پس از بررسی به تصویب نهایی رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخش نخست اسناد پایه ای مرکز، آبان سال گذشته به تصویب رسیده است، تصریح کرد: طی این نشست فوق العاده مجموعه قوانین و مقررات مرکز شامل آیین نامه ها، برنامه های میان مدت و برنامه های سال اول مرکز به تصویب اعضا رسید.

پرمون یادآور شد: نماینده دبیرکل یونسکو، نماینده دولت قزاقستان و نماینده دولت تاجیکستان از جمله مهمانان اصلی این نشست بودند همچنین نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نماینده کمیسیون ملی یونسکو و سه نفر متخصص میراث فرهنگی نیز در جمع حاضرین نشست فوق العاده شورای حکام بودند.

رییس مرکز مطالعات منطقه ای پاسداری از میراث ناملموس در آسیای غربی و مرکزی افزود: این نشست فوق العاده در روزهای اول و دوم خرداد در تهران برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز