خبرگزاری کار ایران

با حضور اردبیلی‌های مقیم پایتخت برگزار می‌شود:

جشن روز ملی اردبیل در برج میلاد تهران

کد خبر : ۹۱۹۰۱

چنین مراسمی فرصت مناسبی برای بهره‌مندی از نقطه نظرات و پتانسیل‌های اردبیلی‌های مقیم تهران جهت رشد، آبادانی، توسعه و پیشرفت این استان زرخیز به حساب می‌آید.

ایلنا: به مناسبت روز چهارم مرداد، مصادف با سالروز استقرار سلسله صفوی که به عنوان روز ملی اردبیل در تقویم فرهنگی کشور نامگذاری شده و به ثبت رسیده است، جشن روز ملی این استان در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسئول کمیته رسانه‌ای این همایش، با اعلام این خبر گفت: در این همایش که با حضور فرهیختگان، نمایندگان ادوار مجلس و شخصیت‌های ملی و استانی اردبیل مقیم مرکز (تهران) در محل برج میلاد برگزار می‌شود، تنی چند از فرهیختگان اردبیلی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

مهدی فرنیان افزود: در این مراسم که از ۸:۳۰ دقیقه شامگاه فردا پنچ شنبه سوم مردادماه همراه با صرف افطار آغاز می‌شود، ‌ اجرای موسیقی سنتی محلی (عاشیق لر) را نیز در پایان به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اختصاص یک روز خاص در تقویم به هر استان و برگزاری هماش‌های مرتبط با آن، امکانی برای معرفی و بزرگداشت ابعاد فرهنگی استان‌ها است، خاطرنشان کرد: چنین مراسمی فرصت مناسبی برای بهره‌مندی از نقطه نظرات و پتانسیل‌های اردبیلی‌های مقیم تهران جهت رشد، آبادانی، توسعه و پیشرفت این استان زرخیز به حساب می‌آید.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با حضور پرشور اردبیلی‌های مقیم مرکز، ‌مراسمی درشان و جایگاه این استان فرهنگ پرور برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز