خبرگزاری کار ایران

همراهی ویژه هموطنان دوستدار اهل بیت با ستاد در بازسازی حرمهای شریفه در لیالی قدر

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۷۵

دفا‌تر ستادهای استانی و شهرستانی از سراسر کشور از مشارکت گسترده هموطنان عزیز در قالب اهدای کمکهای نقدی و غیر نقدی در طرح‌های ستاد خبر می‌دهند.

ایلنا: علاقه‌مندان به خاندان عصمت و طهارت از سراسر کشور در لیالی قدر کمک‌های شایانی را جهت بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر ائمه علیهم السلام انجام دادند.

به گزارش ایلنا، دفا‌تر ستادهای استانی و شهرستانی از سراسر کشور از مشارکت گسترده هموطنان عزیز در قالب اهدای کمکهای نقدی و غیر نقدی در طرح‌های ستاد خبر می‌دهند.

بنا بر گزارشات رسیده مردم نیکوکار خراسان جنوبی در شب‌های قدر ۱۶۰ میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند. آقای محمدی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان گفت: از این میزان ۷۰ میلیون تومان در شب نوزدهم ماه مبارک و ۹۰ میلیون تومان در شب بیست و یکم رمضان جمع آوری شده است.

همچنین اکبر گرکانی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در بردسیر اظهار داشت: ۱۲۰ تن سیمان به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال در قالب هفت دستگاه تریلر از شهرستان بردسیر به عتبات عالیات ارسال شد. وی افزود: این محموله که از محل هدایای مردم شهرستان بردسیر است به صورت رایگان تا نجف اشرف حمل می‌شود.

از سوی دیگر محموله خیران اصفهانی شامل ۳۳ تخته فرش ۶ و ۱۲ متری، ۱۱۰ تخته پتو، چهار جعبه خاتم کاری قرآن، دستگاههای جوشکاری و سنگبری و جک سقفی بتن ریزی برای حرم‌های مطهر حضرت اباالفضل (ع)، امام حسین (ع) و امامین جوادین (ع) ارسال شده است.

حیدری رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان ارزش این محموله‌ها را بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: همچنین ۵۲ نفر نیروی متخصص و هنرمند برای بازسازی حرمهای مطهر امامین عسگریین (ع) و حضرت سیدالشهدا (ع) اعزام شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز