خبرگزاری کار ایران

توسط دبیر بنیاد صیانت از خانواده استان صورت گرفت؛

تقدیر از مؤسسه جوانان آستان قدس به عنوان حامی نهاد خانواده در استان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۱

در این لوح تقدیر که به امضای حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی‌نژاد، دبیر بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان خراسان رضوی رسیده است، از فعالیت‌های این موسسه در راستای هماهنگ سازی امور مربوط به حوزه خانواده با این بنیاد تقدیر شده است.

ایلنا: دبیر بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان خراسان رضوی طی اعطای تقدیرنامه‌ای، از موسسه جوانان آستان قدس رضوی به عنوان حامی نهاد خانواده یاد کرد.

به گزارش ایلنا، در این لوح تقدیر که به امضای حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی‌نژاد، دبیر بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان خراسان رضوی رسیده است، از فعالیت‌های این موسسه در راستای هماهنگ سازی امور مربوط به حوزه خانواده با این بنیاد تقدیر شده است.

در متن این لوح خطاب به رضا خوراکیان مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی آمده است؛ بدین وسیله به پاس حمایت‌های معنوی و تعامل موثر جناب عالی جهت هماهنگ سازی امور مربوط به حوزه خانواده با بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان خراسان رضوی که با خلوص نیت و از روی کرامت و سخاوت محقق گشته، ما را بر آن داشت تا این لوح تقدیر در کمال ارادت تقدیم گردد تا شاید قدری حق‌شناسی از همراهی و همکاری شما باشد.

شایان ذکر است موسسه جوانان آستان قدس رضوی با رویکرد فرهنگی و آموزشی در ارتباط با نظام خانواده، شکل گیرى و اهمیت آن مبتنی بر تأکیدات و رهنمودهای فراوان دینی اقدامات مختلفی از جمله برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی، همایش‌ها و سمینارهای تخصصی و همچنین تولیدات محصولات فرهنگی از جمله کتاب و نرم افزارهای چند رسانه‌ای به انجام می‌رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز