خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان میراث فرهنگی به موزه ملی ایران رفت

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۵۵

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر پنجشنبه به صورت سرزده از تعدادی از مراکز این سازمان بازدید کرد.

ایلنا: رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر پنجشنبه به صورت سرزده از تعدادی از مراکز این سازمان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی ضمن حضور در پژوهشگاه سازمان، از تاسیسات آن شامل آزمایشگاهها، کتابخانه، انبارها و.. سرکشی کرد.

معاون رییس جمهور در حین بازدید از انبارهای پژوهشگاه، در جریان نقل و انتقال 47000 عنوان کتاب و مجله از تهران به شیراز و بالعکس در حین انتقال پژوهشگاه قرار گرفت و با توضیحات یکی از مسولین کتابخانه که آسیبهای وارده به منابع علمی را تشریح می کرد از مخزن کتابخانه دیدن کرد.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سپس وارد محوطه موزه ملی ایران شد. وی ابتدا به سمت گیشه فروش بلیط رفت و ضمن گفتگو با متصدی آن آمار بازدید را جویا شد. نجفی پس از ورود مورد استقبال راهنمایان موزه قرار گرفت و بخشهای مختلف موزه را مورد بازدید قرار داد.

فیروزه سپیدنامه، رییس موزه ایران باستان که نجفی را در بازدید از طبقه فوقانی موزه همراهی می کرد با اشاره به نیاز فوری این بخش به بازسازی، به گنجینه ارزشمند موزه هنرهای اسلامی اشاره کرد و از تقاضاهای بازدیدکنندگان برای امکان بازدید از آثار آن خبر داد. نجفی برای بازدید از گنجینه موزه ابراز تمایل کرد که به دلیل عدم حضور امنای اموال میسر نشد.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سپس به بازدید ساختمان در دست تعمیر موزه هنرهای اسلامی رفت. حاضرین در ساختمان موزه از تعطیلی 8 ساله آن و طولانی شدن روند بازسازی آن توضیحاتی ارائه کردند.

معاون رییس جمهور در حاشیه اولین بازدید غیررسمی خود با تعدادی از کارکنان سازمان نیز گفتگو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز