خبرگزاری کار ایران

دانشجو در دیدار با آیت‌الله امامی کاشانی:

دانشگاه آزاد به سمت تفکیک جنسیتی حرکت می‌کند

کد خبر : ۱۲۸۱۶

با تشکیل کمیته‌هایی، متون درسی ارائه شده به دانشجویان از دیدگاه اسلامی مورد بازنگری و بررسی قرار گرفته و تدوین شده است.

ایلنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت که این دانشگاه به سمت تفکیک جنسیتی حرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این دانشگاه یک پروژه موفق نظام است، به تحصیل یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند.

وی به اخذ مجوز برای ۱۵۰۰ دوره کار‌شناسی ارشد اشاره و تصریح کرد: بالغ بر ۶ آزمون دوره­های مختلف تحصیلی را با موفقیت برگزار کرده‌ایم.

دانشجو یکی دیگر از گام­های تعالی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را کسب رتبه اول اقامه نماز دانست و اظهار داشت: دانشگاه آزاد به سمت تفکیک جنسیتی حرکت می‌کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم بازنگری در متون درسی خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته‌هایی، متون درسی ارائه شده به دانشجویان از دیدگاه اسلامی مورد بازنگری و بررسی قرار گرفته و تدوین شده است.

وی ساخت ۱۲ هزار متر مربع بنای آموزشی و پژوهشی و غیره، بورس بیش از ۳۰۰ عضو هیات علمی و فعال سازی بسیج کارمندان در بیشتر واحد‌ها و مراکز آموزشی را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز