خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد؛

آموزش دینی و اعتقادی حدود ۴۰۰ هزار نفر از اولیا در سال تحصیلی ۹۱-۹۰

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۰

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به برگزاری دوهزار و ۲۵۲ نشست تخصصی برای اولیا از آموزش دینی و اعتقادی سیصدوهشتادوپنج‌هزار و ۸۳۹ نفر در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ به منظور تقویت بنیه اعتقادی آنان خبر داد.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم بزرگداشت هفته پیوند گفت:  آموزش دینی و اعتقادی حدود ۴۰۰ هزار نفر از اولیا در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ انجام شد.

به گزارش ایلنا سیدعلی یزدیخواه مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به برگزاری دوهزار و ۲۵۲ نشست تخصصی برای اولیا از آموزش دینی و اعتقادی سیصدوهشتادوپنج‌هزار و ۸۳۹ نفر در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ به منظور تقویت بنیه اعتقادی آنان خبر داد.

وی با بیان نقش و جایگاه بی‌بدیل انجمن اولیا و مربیان به بیانات رهبر معظم انقلاب در بجنورد اشاره کرد و گفت: ایشان در این سفر به تمدن اسلامی و سبک و سیاق مربوط به آن اشاره کردند و نکات نغزی در زمینه اخلاق‌مداری، خانواده، ارتباط با دیگران و... ارائه دادند.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات انجمن اولیا و مربیان در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ افزود هفتصدونودوچهارهزار و ۴۸۷ نفر از اولیا در سه‌هزار و۵۴۳ دوره آموزشی و پنج‌هزار و ۸۳۲ نشست تخصصی شرکت کردند و از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران به آموزش اولیا در زمینه پیشگیری اولیه از اعتیاد با همکاری ستاد مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر در ۵ منطقه آموزش و پرورش شهر تهران از جمله مناطق ۱۲، ۱۷، ۱۸، ۱۹ اشاره کرد و ادامه داد: یکصدوپنجاه‌ونه‌هزارو۳۷۲ تن از اولیا در دوهزارو۲۱۰ دوره آموزشی با این موضوع شرکت کردند و آموزش دیدند.

یزدیخواه تصریح کرد: ۳۵۰ مدرس در یک‌هزار و ۶۷۶ دوره آموزشی با موضوع تقویت بنیه اعتقادی تحت آموزش تربیت دینی و مبارزه با عرفان‌های کاذب قرار گرفتند و با برگزاری دوهزارو ۲۵۲ نشست تخصصی برای اولیا سیصدوهشتادوپنج‌هزار و ۸۳۹ نفر از آنان را تحت آموزش قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز