خبرگزاری کار ایران

توکلی در گفت‌وگو با ایلنا:

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دکتری، امروز اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۵۲

اطلاعیه سازمان سنجش به همراه برنامه زمانی مصاحبه دانشگاه‌‌ها تنظیم و بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌ گیرد و مرحله مصاحبه از ۲۰ آبان آغاز خواهد شد.

ایلنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه تکمیل ظرفیت کنکور دکتری ۹۱ امروز سه شنبه اعلام می‌شود.

حسین توکلی با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: نتایج اولیه مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دکتری امروز از طریق سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از نتیجه آزمون خود مطلع  شوند.  

توکلی با بیان اینکه معرفی شدگان برای مصاحبه باید از روز شنبه ۲۰ آبان به دانشگاه ‌ها مراجعه کنند اظهار داشت: پس از انتشار ظرفیت ‌ها و رشته محل‌های جدید آزمون دکتری ۹۱ به همراه کارنامه نهایی داوطلبان در ۱۷ مهرماه، طی آن مقرر شد تا کلیه شرکت ‌کنندگانی که اسامی آن‌ها در میان پذیرفته شدگان نبود، بتوانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

وی یادآور شد: بر این اساس ۲۰ هزار و ۷۹۵ نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کردند. بر اساس برنامه زمانی فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله مصاحبه دانشگاه‌‌ها از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه ۱۶ آبان ماه به همراه کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

به گفته توکلی اطلاعیه سازمان سنجش به همراه برنامه زمانی مصاحبه دانشگاه‌‌ها تنظیم و بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌ گیرد و مرحله مصاحبه از ۲۰ آبان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مرحله تکمیل ظرفیت در ‌‌نهایت ۱۶۰۳ داوطلب پذیرفته خواهند شد گفت: معرفی شدگان مرحله مصاحبه حداکثر در ۴ کد رشته محل برای انجام مصاحبه معرفی می‌‌شوند.

به گفته توکلی، ‌نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۱ هفته دوم دی ماه اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز