خبرگزاری کار ایران

از سوی قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش؛

شرایط انتخاب دانش‌آموزان عمره گذار در سال ۹۱ اعلام شد

بر اساس این شیوه‌نامه دانش‌آموزان و مربیان علاقه‌مند می‌توانند در مهر ماه سال جاری برای دریافت فرم ثبت‌نام به سازمان دانش‌آموزی مناطق و شهرستان‌های خود مراجعه کنند.

ایلنا: قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: نخبگان قرآنی و فعالان تشکل‌های دانش‌آموزی برای شرکت در عمره سال جاری در اولویت‌اند.

به گزارش ایلنا، روستایی از ارسال شیوه‌نامه انتخاب و فراخوان مربیان و دانش‌آموزان عمره گذار سال ۹۱ خبر داد و افزود: امسال در اواخر خرداد ماه این شیوه‌نامه به استان‌ها ارسال شد تا دانش‌آموزان فرصت کافی برای ثبت‌نام داشته باشند و ضمن رعایت عدالت و مساوات برای همگان در بازه زمانی مناسب این مهم انجام شود.

وی ادامه داد: بر اساس این شیوه‌نامه دانش‌آموزان و مربیان علاقه‌مند می‌توانند در مهر ماه سال جاری برای دریافت فرم ثبت‌نام به سازمان دانش‌آموزی مناطق و شهرستان‌های خود مراجعه کنند.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان‌ دانش‌آموزی با بیان این نکته که عمره دانش‌آموزی با توجه به محدودیت‌های بین‌المللی فقط خاص دانش‌آموزان پسر متوسطه است، گفت: متولدین سال‌های ۱۳۷۴ و ۱۳۷۵ که در سال تحصیلی ۹۱-۹۲ در پایه سوم متوسطه یا پیش‌دانشگاهی مشغول به تحصیل باشند و حافظ ۴ جز قرآن مجید یا عضو فعال تشکل‌های دانش‌آموزی و یا نخبه علمی باشند، می‌توانند داوطلب شرکت در عمره دانش‌آموزی شوند.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان‌ دانش‌آموزی افزود: ستاد عمره دانش‌آموزی پس از بررسی تقاضاهای دریافت شده، نتایج نهایی را در پایان آذرماه سال جاری به اطلاع عموم دانش‌آموزان می‌رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز