خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

اجرای طرح ۳-۳-۶ با همت فرهنگیان شگفت آور بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۴

طرح‌های بزرگ در اجرا ایرادات و نواقصی دارد که این طبیعی است و ما هم ادعایی نداریم که بدون نقص اجرا کردیم اما آن موفقیت، شایسته این همه بداخلاقی و بی‌منطقی نیست.

ایلنا: وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه اجرای طرح بزرگ آموزشی ۳-۳-۶ موفقیت آمیز بود، گفت: برخی آقایان منتظر بودند که طرح در اول مهر موفقیت لازم را نداشته باشد و با شکست مواجه شود اما اجرای آن با همت فرهنگیان سراسر کشور شگفت آور بود.

به گزارش ایلنا، حاجی بابایی تصریح کرد: طرح‌های بزرگ در اجرا ایرادات و نواقصی دارد که این طبیعی است و ما هم ادعایی نداریم که بدون نقص اجرا کردیم اما آن موفقیت شایسته این همه بداخلاقی نیست.

وی خاطر نشان کرد: یک پایش سراسری در کشور شروع کردیم تا نواقص و ایرادات احتمالی طرح را شناسایی کرده و انشاالله با کمک کار‌شناسان برطرف کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه افزود: این یک کار بنیادین و اساسی است و زمانی که قصد داشته باشیم تحول بنیادین ایجاد کنیم باید نوع نگرش را تغییر دهیم یعنی دانش آموز به جای حفظ کردن به سمت نوآوری، خلاقیت و تفکر حرکت کند و آن هم نیازمند ابزار و امکانات است.

حاجی بابایی ضمن قدردانی از همکاران خود برای اجرای این طرح بزرگ اظهار داشت: از انتقادهای سازنده و منصفانه استقبال می‌کنیم چون با این نقد است که ایرادات برطرف می‌شود.

وی در پایان با اشاره به بخشی از انتقادات مطرح شده در خصوص برخی کتب درسی، افزود: سال گذشته که به کتاب ریاضی اول ابتدایی ایراداتی گرفته شد نواقص برطرف گردید و حال در صورتی که برای سال ششم هم نواقصی باشد آن‌ها هم رفع خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: کتاب باید با نقد اصلاح شود و تمام کتب قابل نقد است به غیر از یک کتاب که آنهم کلام اله مجید است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز