خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

تا ۲۰ شهریور کلاسی بدون معلم نیست

۶۰ درصد آموزش‌های ضمن خدمت معلمان پایه‌های دوم و ششم ابتدایی تا پیش از آغاز سال تحصیلی باید به پایان برسد و ۴۰ درصد باقیمانده نیز بمنظور استمرار و تحکیم آموزش‌ها طی سال تحصیلی ارائه خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تا ۲۰ شهریور  نباید کلاسی بدون معلم (با ابلاغ سیستمی) در شهر یا روستاهای سراسر کشور در دوره ابتدایی وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا، فاطمه قربان در گردهمایی دو روزه معاونین آموزش ابتدایی سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران، اظهارداشت: امیدوارم بتوانیم همه سیاستهای تحولی را با سربلندی تمام به پیش برده و در اجرایی نمودن سند تحول بنیادین سرافراز باشیم.

قربان با اشاره به اینکه تا کنون تمام ابلاغهای معلمان باید صادر شده باشد، تصریح کرد: ۶۰ درصد آموزش‌های ضمن خدمت معلمان پایه‌های دوم و ششم ابتدایی تا پیش از آغاز سال تحصیلی باید به پایان برسد و ۴۰ درصد باقیمانده نیز بمنظور استمرار و تحکیم آموزش‌ها طی سال تحصیلی ارائه خواهد شد.
وی با اعلام اینکه مدرسین ضمن خدمت برای رفع اشکالات احتمالی باید در دسترس معلمان پایه‌های دوم و ششم ابتدایی باشند، افزود: جشن شکوفه‌ها در ۲۹ شهریور ماه و جشن آغاز سال تحصیلی در اول مهر ماه در سراسر کشور با حضور مدیران ارشد هر شهرستان، منطقه و مرکز استان و با شادی و نشاط هر چه بیشتر برگزار خواهد شد.
قربان اضافه کرد: نوبت صبح شدن مدارس کمک بزرگی است به ارتقای کیفیت زمان آموزش برای دانش آموزان و صرفه جویی در مصرف انرزی و... خواهد داشت که با جدیت این امر پیگیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز