خبرگزاری کار ایران

تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد رسما کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۷۵

تحقیق و تفحص در سال ۸۵ نیز از این دانشگاه صورت گرفت که حجم آن یکصدهزار برگه بازرسی از دوره قبل بود که اعضای کمیته این موارد را نیز مورد بررسی قرار خواهند داد.

ایلنا: عضو کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام آغاز به کار این کمیته گفت: دفتر مرکزی به صورت دبیرخانه برای این امر تعیین شده و تمامی کارهای اعضای کمیته در این دبیرخانه پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، قاسم احمدی لاشکی با بیان اینکه کار تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی کلید خورده است، اظهار داشت: کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به ۵ کمیته (آموزش، پژوهش و فناوری، توسعه و عمران «اداری و مالی»، فرهنگی و دانشجویی و سازمان مرکزی) تقسیم بندی شد که پانزده نفر از نمایندگان مجلس که به جز یک نفر مابقی از کمیسیون آموزش هستند درون این کمیته‌ها به طور تخصصی جاسازی شدند.

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی از کمیته با دو نفر، برخی با سه نفر و تعدادی از کمیته‌های تفحص نیز با چهار نفر از اعضا عهده دار کار تحقیق و تفحص شده‌اند.

این عضو کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در ادامه با بیان اینکه حجم کار تفحص از این دانشگاه بسیار سنگین و زمان بر است، گفت: چرا که اعضای کمیته باید ۳ دهه از فعالیت دانشگاه آزاد را مورد بررسی قرار دهند که این امر زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: همچنین دو کمیته فعالیت‌های دوره جاسبی مدیریت سابق دانشگاه آزاد و کمیته دیگری نیز همزمان فعالیت دوره آقای دانشجو را مورد بررسی قرار می‌دهد.

احمدی با اعلام اینکه دفتر مرکزی به صورت دبیرخانه برای امر تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد تعیین شده است، خاطرنشان کرد: تمامی کارهای اعضای کمیته در این دبیرخانه پیگیری می‌شود. البته مکانی نیز به این منظور در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مشخص شده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم یادآور شد: همچنین تحقیق و تفحص در سال ۸۵ نیز از این دانشگاه صورت گرفت که حجم آن یکصدهزار برگه بازرسی از دوره قبل بود که اعضای کمیته این موارد را نیز مورد بررسی قرار خواهند داد.

وی در پاسخ به اینکه آیا امروز کمیته تفحص جلسه‌ای را با حضور اعضای کمیته برگزار می‌کند نیز گفت: امروز اعضای کمیسیون آموزش مجلس برای دیدار با مراجع عظام عازم شهر قم هستند و عصر نیز جلسه طرح پذیرش دانشجو مورد بررسی قرار خواهد گرفت که بعید می‌دانم کمیته تفحص امروز جلسه را برگزار کند مگر اینکه هیات رئیسه نظر دیگری داشته باشند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز