خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش:

امتحانات پایه‌های اول و دوم متوسطه هم نهایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۲۷

در سال‌های آینده دوره راهنمایی و متوسطه را ادغام می‌کنیم و آن زمان، یک معلم باید بتواند هم در راهنمایی و هم در متوسطه تدریس کند.

ایلنا: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به دنبال حذف کنکور هستیم، گفت: در سال‌های آینده در پایه‌های اول، دوم و سوم متوسطه، امتحان نهایی را با سؤالات استاندارد برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، ابراهیم سحرخیز معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش امروز از مدارس ناحیه ۲ استان قزوین بازدید کرد.

وی در مجتمع آموزشی شهید شالباف در شینقر، تربیت رسمی را یک دوره دوازده ساله خواند و اظهار داشت: سند تحول بنیادین، یک سند فرهنگی و تربیتی است.

وی گفت: رویکرد در تأسیس مجتمع‌های آموزشی روستایی با شهری متفاوت است لذا نگاه غالب در مجتمع‌های روستایی این است که علاوه بر اختصاص یک مدیر توانمند، از همکاران تخصصی به عنوان معلم در این مجتمع‌ها استفاده شود.

سحرخیز افزود: با توجه به تعداد معلمان در این مجتمع‌ها، مدیر می‌تواند کارگاه‌های آموزشی و تخصصی برای رشته‌های مختلف برگزار کند.

وی تصریح کرد: معاون اجرایی مجتمع باید تمام اطلاعات علمی و فردی دانش آموزان را در سیستم خود در مرکز به صورت متمرکز داشته باشد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در سال‌های آینده دوره راهنمایی و متوسطه را ادغام می‌کنیم و آن زمان، یک معلم باید بتواند هم در راهنمایی و هم در متوسطه تدریس کند.

وی با بیان اینکه به دنبال حذف کنکور هستیم، گفت: در سال‌های آینده در پایه‌های اول، دوم و سوم متوسطه، امتحان نهایی با سؤالات استاندارد برگزار خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز