خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان بر بالین دانش آموزان پیران شهری حضور یافت

کد خبر : ۳۹۸۹۴

استاندار اصفهان در کنار بستر دانش آموزان آسیب دیده پیرانشهری حضور یافت و با آنان ابراز همدردی كرد.

ایلنا-اصفهان: استاندار اصفهان در بازدید از بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان که بمنظور ملاقات با دانش آموزان شین آبادی صورت پذیرفت، بر رسیدگی بیشتر مسئولان بیمارستان به این بیماران تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا ذاکر اصفهانی با حضور خود در کنار بستر این دانش آموزان که چندی پیش دچار سانحه شده بودند، اهتمام ویژه مدیریت استان به مسائل جامعه را نشان داد.

طی این دیدار استاندار اصفهان از آخرین وضعیت ۶ دانش‌آموز دختر ۹ تا ۱۰ ساله شین‌آبادی که از تاریخ ۱۱/۱۰/۹۱ تاکنون در بیمارستان امام موسی کاظم تحت درمان تیم پزشکی متخصص قرار گرفته‌اند، مطلع شد.

گفتنی است‌که خوشبختانه نگرانی‌های موجود در خصوص درمان این ۶ دانش‌آموز برطرف شده است و ضمن تکمیل درمان و ترخیص دو دانش‌آموز، چهار دانش‌آموز دیگر با درصد‌های سوختگی متفاوت، همچنان تحت درمان بوده و خوشبختانه از نظر جسمی وضعیت خوبی را پشت سر‌می‌گذارند.

همچنین دو دانش آموز مرخص شده که عمل‌ پیوند پوست انجام داده‌اند، به مدت دو هفته باید از لباس‌های ضد اسکار استفاده کنند.

در خصوص وضعیت دو دانش‌آموز دیگر، عمل پیوند پوست این دانش‌آموزان نیز انجام شده است و در حال حاضر، مسائل جسمی آن‌ها تحت نظر بوده و تا زمانی که شرایط نرمال پیدا نکنند مرخص نمی‌شوند.

شایان ذکر است این دانش‌آموزان مساله خاص و ویژه‌ای نداشته و در صورت بهبود حال جسمی، هفته آینده مرخص می‌شوند و دو دانش آموز دیگر به دلیل بالابودن درصد سوختگی به تبع به زمان بیشتری برای درمان نیاز خواهند داشت.

ذاکر اصفهانی با خانواده این دانش آموزان نیز دیدار و گفتگو کرد و با آنان ابراز همدردی کرد.

استاندار اصفهان در حاشیه این دیدار مراقبت و درمان این دانش‌آموزان را امتحان مهمی برای استان اصفهان دانست و افزود: خوشبختانه قابلیت‌های استان در این راستا همچون گذشته نشان داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز