خبرگزاری کار ایران

۹ بهمن ماه؛

آغاز ثبت نام آزمون کار‌شناسی ارشد سال ۹۲ دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۰۶

ظرفیت پذیریش دانشجوی کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال ۹۲ حدود ۷۰ هزار نفر است/ امسال هر داوطلب می‌تواند بر اساس علاقه‌مندی خود، ۲۰ رشته - محل را از یک مجموعه امتحانی انتخاب کند.

ایلنا: ثبت نام آزمون کار‌شناسی ارشد سال ۱۳۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۴ دوشنبه (نهم بهمن ماه) آغاز و تا شنبه (۲۱ بهمن ماه) ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: علاقه مندان به شرکت در آزمون کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ناصر اقبالی هزینه ثبت نام کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی را ۴۰ هزار تومان اعلام کرد.

وی در مورد تفاوت‌های آزمون کار‌شناسی ارشد سال ۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی با آزمون‌های قبلی گفت: امسال هر داوطلب می‌تواند بر اساس علاقه‌مندی خود، ۲۰ رشته - محل را از یک مجموعه امتحانی انتخاب کند.

اقبالی همچنین از افزایش ۴۹ درصدی تعداد رشته محل‌ها و ظرفیت پذیریش آزمون کار‌شناسی ارشد این دانشگاه خبر داد و گفت: در سال ۹۱ تعداد ۲۱۵۵ رشته محل برای انتخاب داوطلبان وجود داشت که برای سال ۹۲ تعداد رشته محل‌ها به ۳۲۲۰ مورد افزایش یافته است.

وی ظرفیت پذیریش دانشجوی کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال ۹۲ را حدود ۷۰ هزار نفر ذکر کرد.

رییس مرکز آزمون در تشریح دیگر تفاوت‌های آزمون کار‌شناسی ارشد سال ۹۲ دانشگاه آزاد گفت: امسال ۴۶ حوزه امتحانی در سطح کشور در نظر گرفته شده است و داوطلبان می‌توانند بدون توجه به زیست - رشته محل انتخابی خود، حوزه امتحانیشان را در نزدیک‌ترین مکان به محل زندگیشان انتخاب کنند.

اقبالی درباره ثبت نام بدون آزمون کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی توضیح داد: فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کار‌شناسی که علاقه‌مند به ثبت نام و ارزشیابی بدون آزمون کار‌شناسی ارشد هستند، می‌توانند مستقل از اینکه از کدام واحد دانشگاهی فارغ التحصیل شده‌اند ۲۰ رشته - محل را انتخاب کنند.

آزمون کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزد اسلامی در روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۲ برگزاری می‌شود و نتایج داوطلبان نیز در نیمه شهریور ماه اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز