خبرگزاری کار ایران

آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ۱۸ بهمن برگزارمی شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۴۱

کارت شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۱۵ بهمن برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهدگرفت.

ایلنا:‌ آزمون کار‌شناسی ارشد سراسری سال‌ ۱۳۹۲در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه ۱۸، پنچشنبه ۱۹ و جمعه‌ ۲۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کارت شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۱۵ بهمن برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس www. sanjesh. org قرار خواهدگرفت.

بنابراین گزارش؛ داوطلبانی که به هر طریق موفق به مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه نمی‌شوند باید از روز دوشنبه ۱۶ بهمن از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۷ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

این گزارش می‌افزاید: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۶ کد رشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم نیز می‌باشند، می‌بایست کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

براساس این گزارش؛ آزمون‌ کد رشته‌های امتحانی ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۱۵۴ (مطالعات دفاعی استراتژیک)، ۱۱۵۵ (اطلاعات استراتژیک)، ۱۱۵۶ (آماد)، ۱۱۵۷ (مدیریت بحران)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی)، ‌۱۳۶۰ (مجموعه موسیقی‌)، منحصراً در شهرستان‌تهران‌ برگزار خواهد شد؛ لذا داوطلبان‌ هر یک از کد‌ رشته‌های امتحانی۱۱۲۹، ۱۱۵۴، ۱۱۵۵، ۱۱۵۶، ۱۱۵۷، ۱۲۸۷، ۱۳۵۶و ۱۳۶۰ ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه کنند.

این گزارش حاکی است؛ آزمون کد رشته امتحانی ۱۱۵۲ (مجموعه مدرسی الهیات و معارف اسلامی) منحصراً در شهرهای مقدس مشهد و قم برگزار می‌شود. لذا حوزه امتحانی داوطلبان این کد رشته امتحانی با توجه به استان محل اقامت آنان (براساس تقاضانامه ثبت نامی تکمیلی توسط داوطلبان) تعیین گردیده است که لازم است داوطلبان استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان، سیستان وبلوچستان و یا گلستان برای شرکت در جلسه آزمون منحصراً به شهرستان مشهد (دانشگاه علوم اسلامی رضوی) و سایر داوطلبان این کد رشته امتحانی به شهرستان قم (دانشگاه قم) مراجعه كنند.


برطبق این گزارش؛ محل برگزاری آزمون برای ۷ کد رشته امتحانی شامل کد رشته‌های امتحانی ۱۱۴۷، ۱۱۴۹‌، ‌۱۱۵۰‌، ۱۱۵۱، ۱۱۵۳‌ و ۱۱۵۸، ۱۱۵۹ که ثبت نام آن‌ها توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگانهای ذیربط صادر می‌نمایند آزمون این کد رشته‌ها در تاریخهای پیش بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از داوطلبان کارت شرکت ‌در ‌آزمون از طریق سایت سازمان صادر نشده است.

براساس اعلام سازمان‌ سنجش‌ آزمون کد رشته امتحانی ۱۱۵۱ در روز جمعه ۱۳/۱۱/۹۱ برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز