خبرگزاری کار ایران

توکلی خبر داد؛

فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دوره‌های کار‌شناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۰۹

آزمون دوره‌های مهندسی فناوری کار‌شناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ برگزار می‌شود.

ایلنا: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون دوره‌های کار‌شناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی فردا به پایان می‌‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین توکلی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این مطلب افزود: مهلت ثبت‌نام در آزمون دوره‌های مهندسی فناوری کار‌شناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی سال ۹۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی ساعت ۲۴ روز شنبه، ۱۴ بهمن‌ماه به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: متقاضیان ثبت‌نام در این آزمون باید در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: پرداخت هزینه ثبت‌نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ یکصد و چهل و چهار هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

توکلی بیان داشت: آزمون دوره‌های مهندسی فناوری کار‌شناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در آزمون دوره‌های مهندسی فناوری کار‌شناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی تعداد ۱۰۶ هزار داوطلب پذیرفته می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز