خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با ایلنا؛

سختگیری‌های پرداخت ارز دانشجویی برداشته شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۳۳

فرایند پرداخت ارز دانشجویی آسان نیست و بروکراسی خاصی در آن وجود دارد و آسیب‌هایی نیز این بروکراسی به دانشجویان وارد کرده است که باید تلاش شود آسیب کمتری وارد شود.

ایلنا: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا سخت‌گیری‌ها از نحوه پرداخت ارز دانشجویی حذف شود.

علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت:  اعتقاد ما این است که در بحث ارز دانشجویی نباید سختگیری شود چرا که دانشجویانی که در خارج از کشور مشغول ادامه تحصیل هستند چشم امید به ارز دانشجویی دارند.

وی افزود: قطعا ایجاد اخلال در پرداخت ارز دانشجویی و سردرگم کردن دانشجویان موجب افت تحصیلی آن‌ها خواهد شد و اخلال در پرداخت تاثیر منفی می‌گذارد.

سلیمی ادامه داد: البته در این ارتباط افراد اندکی سودجو سوء استفاده می‌کنند و از ارز داشجویی استفاده دیگری می‌کنند اما نباید این موضوع را به همه دانشجویان تعمیم داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات خاطرنشان کرد: فرایند پرداخت ارز دانشجویی فرایند سهل و آسان نیست و بروکراسی خاصی در آن وجود دارد و آسیب‌هایی نیز این بروکراسی به دانشجویان وارد کرده است که باید تلاش شود آسیب کمتری وارد شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در هر جایی ممکن است عده‌ای اهل سوء استفاده از موقعیت ایجاد شده باشند اما نباید به دلیل وجود این افراد همه دانشجویان با مشکل مواجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز