خبرگزاری کار ایران

حاجی بابایی خبر داد؛

پرداخت عیدی فرهنگیان بازنشسته در ۱۵ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۸۶

به ادارات آموزش و پرورش اعلام کرده‌ایم که اگر تکالیف نوروزی به دانش آموزان ارایه می‌شود نه سخت و نه آسان باشد/ در زمینه سرانه مدارس، هر پولی داده شود ظرف یک ساعت به حساب وزارت آموزش و پرورش واریز خواهیم کرد.

ایلنا: وزیر آموزش و پرورش از پرداخت عیدی فرهنگیان بازنشسته در ۱۵ استان کشور خبر داد و گفت: اعتبار لازم برای پرداخت عیدی از خزانه، مرحله به مرحله دریافت شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، «حمیدرضا حاجی بابایی» امروز دوشنبه در حاشیه نخستین همایش نقش آموزش و پرورش در توسعه کارآفرینی از منظر تحول بنیادین در اردوگاه شهید باهنر در جمع خبرنگاران افزود: پرداخت حقوق معلمان حق التدریسی نیز تا پایان دی ماه، انجام شده و اگر منطقه‌ای هنوز حق التدریس را دریافت نکرده باشند در مرحله پرداخت قرار دارد.

وی درباره بودجه سال آینده وزارت آموزش و پرورش گفت: باید کارهای بودجه‌ای مجلس شورای اسلامی انجام شود تا پس از آن در این زمینه صحبت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در مورد پرداخت سرانه مدارس نیز افزود: در این زمینه هر پولی داده شود ظرف یک ساعت به حساب وزارت آموزش و پرورش واریز خواهیم کرد.

حاجی بابایی درباره حق الزحمه تولیدات دانش آموزان هنرستانی اظهار داشت: فعالیت هنرستان‌ها، فنی است و منجر به تولید می‌شود. به عنوان مثال درآمد تولیدات هنرستان‌های کشاورزی برای هنرستان و هنرجویان هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: طرح‌هایی در جشنواره‌ها نظیر جابربن حیان و خوارزمی نیز منجر به تولید شده‌اند که باید این طرح‌ها همچنان مورد حمایت مالی قرار بگیرند که دولت در این زمینه کمک‌هایی کرده است.

به گفته وزیر آموزش و پرورش، حمایت از تولیدات هنرجویان طی چندین سال در آموزش و پرورش انجام شده و این اقدام، عملیاتی‌تر و جدی‌تر خواهد شد.

حاجی بابایی در مورد توسعه رشته‌های جدید هنرستانی گفت: رشته فیلمبرداری و انیمیشن به رشته‌های هنرستانی، افزوده شده است.

وی افزود: مقطع کار‌شناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان نیز در سال آینده راه اندازی می‌شود.

حاجی بابایی درمورد سنگین بودن تکالیف نوروزی افزود: به ادارات آموزش و پرورش اعلام کرده‌ایم که اگر تکالیف نوروزی به دانش آموزان ارایه می‌شود نه سخت و نه آسان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز