خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

توزیع کارت آزمون متقاضیان اعزام به مدارس خارج از کشور از 29 مرداد ماه

asdasd

اسامی پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور، حداکثر دو هفته بعد از برگزاری آزمون به مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد شد.

توزیع کارت آزمون متقاضیان اعزام به مدارس خارج از کشور از 29 مرداد ماه آغاز شده و تا دوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.


به گزارش ایلنا، عبدالامیر عرفی، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اعلام این مطلب افزود: داوطلبان شرکت در آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور می توانند با مراجعه به سایت http://ezam-aee.medu.ir/ و ارائه کد پرسنلی و کد ملی، کارت شرکت در آزمون را دریافت کنند.


رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به محدود بودن تعداد متقاضیان اعزام به مدارس خارج از کشور این آزمون ساعت 9 صبح روز جمعه 3 شهریور ماه در مراکز استانها برگزار می شود.


وی با بیان اینکه در این آزمون بیش از 9 هزار و 400 نفر از فرهنگیان ثبت نام کرده اند افزود: اسامی پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور، حداکثر دو هفته بعد از برگزاری آزمون به مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد شد و این مرکز هم با برگزاری مصاحبه های حضوری و گزینش نسبت به معرفی پذیرفته شدگان نهایی اقدام خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز