خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۳۹

با بیمه طلایی فرهنگیان، هزینه‌های درمانی آن‌ها از ۶۰ درصد به ۱۵ درصد کاهش یافته است.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ازتمدید قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید کیارشی در مراسم تمدید قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان که امروز در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: از سال ۸۹ قراردادی با شرکت سهامی ایران و نظارت بیمه مرکزی با عنوان بیمه طلایی فرهنگیان در حوزه آموزش و پرورش منعقد شد که امروز این قرارداد یک سال دیگر تمدید شد.

وی با اشاره به خدمات بدون سقف و نامحدود دربیمه طلایی فرهنگیان گفت: هزینه‌های بیمارستانی، پاراکلینیکی، سرپایی و تمامی هزینه‌های دارویی از خدمات بدون سقف و نامحدود در بیمه طلایی فرهنگیان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: اما پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی و خرید عینک از خدمات محدود در بیمه طلایی فرهنگیان به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد فرهنگیان در سال ۹۱ تحت پوشش بیمه طلایی قرار گرفته‌اند، افزود: در سال ۹۲ یک میلیون و ۹۰۰ هزار فرهنگی شاغل به همراه افراد تحت تکفل آن‌ها تحت پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند.

كیارشی با بیان اینکه کارت بیمه طلایی برای همه بیمه شدگان صادر شده است، تصریح کرد: با بیمه طلایی فرهنگیان، هزینه‌های درمانی آن‌ها از ۶۰ درصد به ۱۵ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان رسمی تحت پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند، افزود: برای کارکنان قراردادی نیز یک پوشش بیمه‌ای تکمیلی درنظر شده است که باانعقاد قرار بابیمه ایران ۲۱۰ هزار کارکنان قراردادی تحت پوشش این بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تمدید سایر قراردادهای بیمه‌ای وزارت آموزش و پرورش با بیمه ایران تصریح کرد: ۹۴۰ هزار کارکنان شاغل و ۵۸۰ هزار بازنشسته تحت پوشش بیمه عمر هستند.

وی به پوشش بیمه‌ای عمر مکمل فرهنگیان اشاره کرد و افزود: ۴۵۰ هزار کارکنان شاغل و ۲۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

به گفته كیارشی منازل مسکونی فرهنگیان و ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی و اداری شهرستان‌ها تحت پوشش بیمه آتش سوزی هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ۵۰۰ هزار خودروی فرهنگیان تحت پوشش بیمه ثالث و ۱۱۵ هزار خودروی فرهگنیان تحت پوشش بیمه بدنه هستند.

وی با اشاره به پوشش بیمه‌ای حوادث برای ۱۲ میلیون دانش آموز گفت: ‌ همچنین دانش آموزان و کارکنانی که به راهیان نور اعزام می‌شوند تاسقف دیه کامل تحت پوشش بیمه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز