خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

همه بدی‌ها از کم‌توجهی به آموزش و پرورش ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۶۷

همه خوبی‌ها از توجه به آموزش و پرورش و همه زشتی‌ها و بدی‌ها از کم‌توجهی به آموزش و پرورش ایجاد می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران، میزان پیشرفت هر جامعه را در گرو میزان توجه به آموزش و پرورش آن کشور توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران با تاکید بر اولویت آموزش و پرورش افزود: همه خوبی‌ها از توجه به آموزش و پرورش و همه زشتی‌ها و بدی‌ها از کم‌توجهی به آموزش و پرورش ایجاد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر خود به شیراز و شرکت در مراسم تجلیل از خیرین استان فارس اظهار کرد: خیرین «کوثر» هستند و کوثر خیر بی‌پایان است، یعنی هرچقدر خیرات بیشتر باشد، نه تنها در اصل آن نقصانی پدید نمی‌آید که سرچشمه آن گسترش بیشتری می‌یابد و این حرف، چیزی نیست که کسی بتواند به آن خدشه‌ای وارد کند.

حاجی بابایی با اشاره به سفر سال گذشته خود به پاریس و شرکت در همایش بین المللی یونسکو افزود: در آنجا نمایندگان کشور کره علت موفقیت خود را توجه ویژه به آموزش و پرورش کشور خود قلمداد کردند و اضافه نمودند؛ ما ۴۰ سال قبل فکر کردیم، اگر بخواهیم به هدف‌های آرمانی خود برسیم راهی جز توجه به آموزش و پرورش نداریم و لذا آموزش و پرورش در راس همه برنامه ها قرار گرفت و در سایه این رویکرد امروز به اهداف خود دست پیدا کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز