خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش:

تفکر فلسفی باید از دبستان آغاز شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۷۲

سال تحصیلی آینده تحولات محتوایی در پایه‌های سوم ابتدایی و اول متوسطه خواهیم داشت/ دانش آموزان اول ابتدایی، با فکر کردن و پژوهش به زیبایی مسائل را حل می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، جشنواره جابربن حیان را تفکر محور و پژوهشی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، فاطمه قربان در مرحله استانی سومین جشنواره جابربن حیان با بیان اینکه هدف این جشنواره شناسایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان است، افزود: دانش آموزان اول ابتدایی، با فکر کردن و پژوهش به زیبایی مسائل را حل می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شناسایی استعدادهای دانش آموزان در این طرح افزود: خانواده و معلم به کمک یکدیگر می‌توانند در هدایت و تربیت استعدادهای دانش آموزان تلاش کنند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که تفکر فلسفی باید از دبستان شروع شود، تصریح کرد: این جشنواره با این رویکرد تفکر محوری و پژوهش محوری شکل گرفته است تا استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان شناسایی شود.

قربان با اشاره به اینکه تحولات محتوایی پایه‌های اول، دوم و ششم انجام شده است، افزود: سال تحصیلی آینده تحولات محتوایی در پایه‌های سوم ابتدایی و اول متوسطه خواهیم داشت.

 در این جلسه تندیس و سند افتخار جشنواره علمی پژوهشی جابربن حیان استان توسط فخریان مدیرکل آموزش و پرورش استان به معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز