خبرگزاری کار ایران

نتایج اولیه کنکور ارشد 92 اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۱۰

داوطلبان برای دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1392 از ساعت 22 امشب به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

ایلنا: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 92 هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داوطلبان برای دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1392 از ساعت 22 امشب به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

بنابراین گزارش؛50 درصد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته شده‌اند كه از این تعداد، 362 هزار و 938 داوطلب معادل 49 درصد حاضرین مجاز به انتخاب رشته در کلیه دوره‌ها اعم از روزانه، شبانه، غیر انتفاعی شده‌اند.

علاوه بر آن 30 هزار و 564 داوطلب معادل 4 درصد حاضرین منحصرا برای انتخاب رشته در دوره‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی مجاز شده‌اند و همچنین 21 هزار و 439 داوطلب نیز به انتخاب رشته در رشته امتحانی دوم مجاز شده‌اند.

در این دوره از آزمون، 97 هزار داوطلب پذیرفته شدند که این تعداد نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش داشته و به این دلیل که میزان داوطلبان کارشناسی ارشد 92 نسبت به سال گذشته 34 هزار و 90 نفر کمتر بوده، بنابراین ظرفیت پذیرش این دوره از آزمون نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز