خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد اسلامی از اول خرداد ماه

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۵۵

زمان برگزاری این آزمون در روز جمعه 17خرداد خواهد بود كه داوطلبان باید در زمان هایی كه بعداً اطلاع رسانی خواهد شد در حوزه امتحانی خود حضور به هم رسانند.

ایلنا:‌ ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد اسلامی از روز چهارشنبه اول خرداد ماه سال 92 آغاز و تا روز سه شنبه 7 خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، ناصر اقبالی با اعلام این خبر  گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت EPT.iauset.com نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. اقبالی در خصوص زمان صدور كارت ورود به جلسه اظهار داشت: زمان صدور كارت ورود به جلسه آزمون دوشنبه 13 خردادماه سال 1392 است و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت فوق الذكر نسبت به تهیه كارت خود اقدام كنند.

وی همچنین دربارۀ ویژگی های آزمون زبان انگلیسی EPT گفت: این آزمون نوعی تافل محسوب می شود كه دانشگاه آزاد اسلامی برگزاركنندۀ آن است و برای شركت در آن هیچ منعی به لحاظ سنی وجود ندارد.

اقبالی در ادامه افزود: زمان برگزاری این آزمون در روز جمعه 17خرداد خواهد بود كه داوطلبان باید در زمان هایی كه بعداً اطلاع رسانی خواهد شد در حوزه امتحانی خود حضور به هم رسانند.

وی در پایان اعلام كرد: اگر داوطلبی درخصوص این آزمون با پرسش یا سؤالی مواجه شد می تواند به آدرس porsesh@azmoon.net مراجعه كرده، سؤال یا مشكل خود را مطرح نماید تا كارشناسان مركز پاسخ های لازم را بدهند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز