خبرگزاری کار ایران

مشاور قرآنی وزیر آموزش وپرورش برای سال تحصیلی آینده خبر داد:

پیش بینی افزایش تعداد مدارس قرآنی برنامه ای تا 2 هزار مدرسه در دوره ابتدایی

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۹

در سال تحصیلی گذشته یك هزار و 300 مدرسه برنامه ای در سطح كشور فعال بود كه استان همدان در این میان با تاسیس 19 مدرسه قرآنی برنامه ای شاخص ترین استان در این زمینه بوده است.

ایلنا: مشاور قرآنی وزیر و مدیر كل قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش از پیش بینی افزایش تعداد مدارس قرآنی برنامه ای در سطح كشور طی سال تحصیلی آینده تا سقف دو هزار مدرسه در دوره ابتدایی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، محمد بنیادی امروز در جمع معاونان آموزش و پرورش همدان گفت: در سال تحصیلی گذشته یك هزار و 300 مدرسه برنامه ای در سطح كشور فعال بود كه استان همدان در این میان با تاسیس 19 مدرسه قرآنی برنامه ای شاخص ترین استان در این زمینه بوده است.

وی راه اندازی 10 هزار مدرسه قرآنی و جذب پنج هزار نیروی قرآنی در سال گذشته را بسیار مطلوب دانست و افزود: همه مدارس از جمله مدارس سمپاد و شاهد باید زیر چتر مدارس قرآنی قرار گیرند.

مدیركل قرآن، نماز وعترت آموزش وپرورش با تاكید بر اینكه مدارس قرآنی از نظر كمی و كیفی باید در بهترین شرایط قانونی قرار داشته باشند،تصریح كرد: هوشمند سازی مدارس قرآنی از اولویت های این اداره كل است.

وی گفت: طرح های در محضر قرآن، طرح ملی نهضت حفظ قرآن، همگام با قرآن و قرآن پژوهی از دیگر طرح های وزارت آموزش و پرورش در دوره های مختلف تحصیلی برای انس بیشتر دانش آموزان با این كتاب آسمانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز