خبرگزاری کار ایران

رئیـس مركز آزمـون خبرداد:

آغاز مصاحبه آزمون دكتری تخصصی از 11خرداد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۸۳

آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی كه از 1 خرداد ماه آغاز شده تا 7 خرداد ادامه خواهد داشت.

ایلنا: رئیـس مركز آزمـون دانشگاه آزاداسلامی گفت: زمان مصاحبه متقاضیان دكتری تخصصی از 11 خرداد آغاز و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ ناصراقبالی با تاكید بر مراجعه داوطلبان به محل های مورد نظردرزمان اعلام شده، گفت:  پذیرفته شدگان این مرحله به مرور جهت مصاحبه دعوت خواهند شد.

وی ادامه داد:‌زمان مصاحبه رشـته هـای مـهندسی پزشـكی (بیومكانیك)، مـهندسی پـزشـكی (بیوالكتریك)، مهندسی پزشكی (بیو مواد) و مهندسی متالوژی و مواد امروز بر روی سایت www.azmoon.net  اعلام خواهد شد.

اقبالی به مدارك مورد نیاز برای مصاحبه دكتری تخصصی اشاره كرد وافزود:‌ برای متقاضیان با آزمون همه سوابق علمی و تحقیقاتی اعم از پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف مورد نیاز است كه هر داوطلب باید آن را به همراه داشته باشد همچنین ریز نمرات و پایان نامه كارشناسی ارشد جزو مدارك مورد نیاز برای روز مصاحبه است.

وی درمورد مدارك موردنیاز متقاضیان بدون آزمون نیزتصریح كرد:گفت: این دسته از متقاضیان نیز باید سوابق علمی و تحقیقاتی خود را در زمینه های مرتبط با رشته خود به همراه داشته باشند همچنین اصل مدرك كارشناسی ارشد، ریز نمرات، پایان نامه كارشناسی ارشد، گواهینامه رتبه اولی دوره كارشناسی و كارشناسی ارشد (در صورت احراز رتبه) نیز از مدارك مورد نیاز است. وی ادامه داد:‌ متقاضیان بدون آزمون باید علاوه بر مدارك ذكر شده تصویر اول صفحه شناسنامه، پیوست شماره 3 صفحه 44 دفترچه راهنما و فیش واریزی را نیز به همراه داشته باشند.

اقبالی درادامه بااشاره به اینكه ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است، افزود: آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی كه از 1 خرداد ماه آغاز شده تا 7 خرداد ادامه خواهد داشت.

وی درمورد اعلام نتایج آزمون EPT گفت:‌‌ روال اینگونه است كه یك هفته تا 10 روز بعد از برگزاری، نتایج بر روی سایت ept.iauset.com قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از وضعیت و نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز