خبرگزاری کار ایران

با حضور بیش از ۷۰ هزار داوطلب؛

آزمون كارشناسی ارشد گروه پزشكی فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۲۶

آزمون ورودی دوره كارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشكی در 30 شهر سراسر كشور و 32 حوزه امتحانی دانشگاه علوم پزشكی و در 62 رشته امتحانی برگزار می‌شود.

ایلنا: آزمون ورودی دوره كارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشكی سال تحصیلی 93- 92، در دو نوبت صبح و عصر طی روزهای پنجشنبه و جمعه 9 و 10 خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ این آزمون در 30 شهر سراسر كشور و 32 حوزه امتحانی دانشگاه علوم پزشكی شامل: شهرهای اراك، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران (علوم پزشكی تهران، علوم پزشكی شهیدبهشتی و علوم پزشكی ایران)، خرم‌آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهركرد، قزوین، قم، كاشان، كرمانشاه، كرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می‌شود.

آزمون كارشناسی ارشد گروه پزشكی در 62 رشته امتحانی برگزار می‌شود كه امسال در این آزمون 7 رشته‌ مهندسی بیمارستان، مشاوره در مامایی، مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست، سلامت سالمندی، پرستاری نظامی، تاریخ علوم پزشكی و تكنولوژی گردش خون، جدید هستند.

تعداد 70 هزار و 914 نفر در این آزمون شركت‌ كرده‌اند كه از این تعداد 5 هزار و 515 نفر زن و 19 هزار و 399 نفر مرد هستند. ظرفیت كل پذیرش 5 هزار 195 نفر است كه از این تعداد 4 هزار 114 نفر از طریق دانشگاه علوم پزشكی و تعداد 1081 نفر از طریق آزاد، بقیه‌الله، شبانه و بین‌الملل پذیرش می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز