خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

ساماندهی تابلوی مدارس / ابلاغ نام و مشخصات پایه‌های مختلف تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۵۸

براساس مفاد این بخشنامه، تابلوی دبستان ها پس از ذکر نام واحد آموزشی به دو دوره اول و دوم دبستان نامگذاری می شود و تابلوی دبیرستان های سراسر کشور نیز با ذکر عناوین دوره اول و دوم متوسطه مشخص خواهد شد.

ایلنا: وزیر آموزش و پرورش از ابلاغ دستورالعمل ساماندهی و اصلاح تابلوی مدارس و همچنین نام و مشخصات پایه‌های مختلف تحصیلی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در همایش مشترک شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور که در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، گفت: با تصویب عناوین و مشخصات دوره ها و پایه های مختلف تحصیلی در شورای عالی آموزش و پرورش، پس از تأیید رئیس جمهور دستورالعمل اصلاح تابلوهای مدارس و مشخصات پایه های مختلف تحصیلی به ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: براساس مفاد این بخشنامه، تابلوی دبستان ها پس از ذکر نام واحد آموزشی به دو دوره اول و دوم دبستان نامگذاری می شود و تابلوی دبیرستان های سراسر کشور نیز با ذکر عناوین دوره اول و دوم متوسطه مشخص خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ادارات آموزش و پرورش و تمام مدارس کشور موظف هستند در اسرع وقت نسبت به اصلاح نام تابلوهای مدارس، سربرگ ها و مهر واحدهای آموزشی اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، در هشتصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، عناوین دوره‌ها و پایه‌های تحصیلی نظام آموزشی جدید به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز