خبرگزاری کار ایران

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش:

کارت آزمون سراسری از ۲ تیر توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۵۴

داوطلبانی که متقاضی دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی هستند ضرورت دارد علاوه بر تهیه پرینت كارت آزمون گروه آزمایشی اصلی خود، برحسب مورد نسبت به پرینت كارت های ورود به جلسه آزمون گروه های آزمایشی دوم یا دوم و سوم خود نیز اقدام كنند.

ایلنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: توزیع کارت آزمون سراسری ۹۲ از روز یکشنبه دوم تیر ماه آغاز و تا چهارشنبه پنجم تیرماه ادامه خواهد داشت.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایلنا، ‌ با بیان اینکه توزیع کارت کنکور تا پنجم تیرماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی آزمون ۳۹۲ برای مشاهده و پرینت به همراه دفترچه راهنمای شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: محل باجه‌های رفع نقص کارت شرکت در جلسه آزمون تمام داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنجگانه کنکور بر مبنای شهرستان محل اقامت فعلی آنان که در بند ۲۷ تقاضانامه ثبت نام مشخص کرده‌اند در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام خواهد شد که این اطلاعیه علاوه بر انتشار اینترنتی بر روی سایت سازمان سنجش در نشریه پیک سنجش امروز دوشنبه، ۲۷ خردادماه و سوم تیرماه ۹۲ منتشر می‌شود.

توکلی با اشاره به مشاهده وجود مغایرت در اطلاعات بندهای ۲، ۶، ۸، ۹ و ۱۰ (جنس، دین، زبان خارجه امتحانی، معلولیت و بهیار) درکارت شرکت در آزمون گفت: دراین صورت داوطلب باید از روز دوشنبه ۳ تیرماه تا چهارشنبه ۵ تیرماه از هشت صبح الی ۱۲ و از ۱۴ تا ۱۸ با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر شخصا به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌های رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کرده تا قبل از برگزاری آزمون وضعیت داوطلب اصلاح شود.

به گفته وی داوطلبانی که متقاضی دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی هستند ضرورت دارد علاوه بر تهیه پرینت كارت آزمون گروه آزمایشی اصلی خود، برحسب مورد نسبت به پرینت كارت های ورود به جلسه آزمون گروه های آزمایشی دوم یا دوم و سوم خود نیز اقدام كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز