خبرگزاری کار ایران

معاون تحقیقات و فناوری:

53 درصد مجلات دارای شاخص تاثیر كشور مجلات علوم پزشكی هستند

کد خبر : ۸۴۶۱۹

براساس گزارش شاخص‌های تاثیر مجلات در سال جاری میلادی در پایگاه اطلاعات علمی Web Of Science تعداد مجلات دارای شاخص تاثیر كشور از 39 عنوان مجله در سال 2012 به 41 عنوان افزایش یافته است كه 22 مورد از این مجلات دارای شاخص تاثیر مجلات مصوب وزارت بهداشت هستند.

ایلنا: معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 53 درصد مجلات دارای شاخص تاثیر كشور مجلات علوم پزشكی مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی هستند.

به گزارش ایلنا؛ مصطفی قانعی ضمن اعلام این خبر گفت: براساس گزارش شاخص‌های تاثیر مجلات در سال جاری میلادی در پایگاه اطلاعات علمی Web Of Science تعداد مجلات دارای شاخص تاثیر كشور از 39 عنوان مجله در سال 2012 به 41 عنوان افزایش یافته است كه 22 مورد از این مجلات دارای شاخص تاثیر مجلات مصوب وزارت بهداشت هستند.

وی افزود: در حال حاضر 53 درصد مجلات دارای شاخص تاثیر كشور مجلات علوم پزشكی است كه موضوعات متنوعی شامل پزشكی عمومی و داخلی، بیماری‌های دستگاه گوارش، انگل شناسی، اورولوژی و نفرولوژی، فارماكولوژی، آلرژی، بهداشت، اطفال، زنان و مامایی، رادیولوژی، چشم پزشكی و میكروبیولوژی را تشكیل می‌دهند.

در گزارش ارجاع به مجلات سال 2013 میلادی، اطلاعات مربوط به شاخص تاثیر بیش از 10800 عنوان مجله نمایه شده در پایگاه اطلاعات علمی Web Of Science در 232 زیر گرایش علمی از 83 كشور جهان اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز