خبرگزاری کار ایران

درگذشت ۲ فرهنگی در حین مأموریت ارزیابی طرح سنجش/ پیام تسلیت وزیر

کد خبر : ۸۵۵۷۹

"محمود جعفری" و "جعفر آتش‌خواجه" از فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان صبح دیروز در حین مأموریت به جنوب استان جهت ارزیابی طرح سنجش در جاده خاش به ایرانشهر، در سانحه دلخراش تصادف، به دیار باقی شتافتند.

ایلنا: ۲ فرهنگی استان سیستان و بلوچستان در حین انجام مأموریت جهت ارزیابی طرح سنجش، در سانحه دلخراش تصادف به دیار باقی شتافتند.

به گزارش ایلنا، "محمود جعفری" و "جعفر آتش‌خواجه" از فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان صبح دیروز در حین مأموریت به جنوب استان جهت ارزیابی طرح سنجش در جاده خاش به ایرانشهر، در سانحه دلخراش تصادف، به دیار باقی شتافتند.

وزیر آموزش و پرورش نیز در پی درگذشت ۲ فرهنگی استان سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی صادر کرد؛ در این پیام آمده است: «با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتیم دو تن از همکاران گرامیمان (زنده یادان محمود جعفری و جعفرآتش خواجه) حین انجام مأموریت در سانحه تصادف، دعوت حق را لبیک گفته و در جوار رحمت حق آرمیده‌اند، گرچه کلام قاصر از آن است که تسلی بخش اندوه از دست رفتن این عزیزان که عمر گرانبهای خود را در راه ترویج علم و دانش صرف نموده‌اند باشد، در عین حال وظیفه خود می‌دانم ضمن عرض تسلیت مصیبت وارده به خانواده‌های محترم معزی، عموم فرهنگیان عزیز به ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، غفران ابدی برای آن عزیزان مهاجر الی الله و صبری جمیل برای بازماندگان از درگاه ایزد منان مسألت کنم».

نامدار عبداللهیان رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی نیز طی پیامی درگذشت ۲ فرهنگی استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز