خبرگزاری کار ایران

حشمتیان:

هزار و ۸۰۰ مدرسه از راه دور در کشور تاسیس شده است

کد خبر : ۸۷۷۰۸

بیش از ۱۰ هزار مدرسه فعال غیردولتی در کشور وجود دارد/ نزدیک به ۹ هزار و ۶۰۰ عضو در بیش از ۶۷۰ شورای آموزش و پرورش فعال هستند و بیش از ۳۲ هزار مصوبه در همه حوزه‌های تخصصی انجام شده است.

ایلنا: رئیس مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده از تاسیس هزار و ۸۰۰ مدرسه از راه دور متناسب با نیاز کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "فرشته حشمتیان" در سومین روز از سی امین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن همایش‌های رازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال برگزاری است گفت: در بحث ارتقای ساماندهی دانش آموزان بیش از ۴ هزار آموزشگاه‌های علمی آزاد و بیش از ۵ هزار موسسه زبان خارجه برای تقویت اهداف تعلیم و تربیت و هدفمند کردن محتوای آموزش داریم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه تحت نظر ما حاصل ۵ حوزه تخصصی است افزود: بخش اول شورای آموزش و پرورش است که جلوه گاهی برای تحقق شعور مردمی در این حوزه است.

حشمتیان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶۷۰ شورای آموزش و پرورش داریم افزود: نزدیک به ۹ هزار و ۶۰۰ عضو در این شورا فعال هستند و بیش از ۳۲ هزار مصوبه در همه حوزه‌های تخصصی انجام شده است.

حشمتیان بخش دوم را مراکز پیش دبستانی عنوان کرد و افزود: این مراکز با پوششی نزدیک به ۱۴ هزار و ۳۰۰ مرکز و ۷۰۰ هزار نوآموز بر اساس آنچه قانون گذار و مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش مشخص کرده در حال فعالیت هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بخش سوم مدارس غیردولتی هستند افزود: بیش از ۱۰ هزار مدرسه فعال غیردولتی در کشور وجود دارد.

حشمتیان توجه به انجمن اولیا و مربیان و هدایت آن‌ها را ضروری دانست و افزود: طبق فرمایش رهبری با توجه به اینکه مساله زن و خانواده مهم‌ترین موضوع در گسترش جایگاه زنان و زمینه تقویت حضور زنان در جهت رشد اجتماعی است نقش زن در تحکیم خانواده بسیار مهم تلقی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز