خبرگزاری کار ایران

حاجی بابایی خبر داد:

کاهش ۲۰۰ هزار نفری نیروهای آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۱۲

در این ۴ سال ضمن اینکه سعی شد نیروی انسانی از عزت و جایگاه قانونی خود برخوردار باشد موفق شدیم ۲۰۰ هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش را کاهش دهیم.

ایلنا: وزیر آموزش و پرورش گفت: ۹۵ درصد از دانش آموزان تاکنون ثبت نام کرده‌اند و دانش آموزانی که جا مانده‌اند تا پایان تیر ماه فرصت دارند که نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "حمیدرضا حاجی بابایی" در سومین روز از سی امین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن همایش‌های رازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال برگزاری است گفت: کاری که امروز در آموزش و پرورش انجام می‌شود اثرگذاری خود را در آینده نشان می‌دهد.

وی به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: سند تحول بنیادین می‌خواهد بگوید که ما ایرانی و اسلامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در محور معلم، دانش آموز، کتاب، مدرسه سازی کارهای بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در طول این مدت انجام شد افزود: همچنین ساماندهی و آسیب‌شناسی دقیقی از منابع مالی آموزش و پرورش صورت گرفت و قدم‌هایی نیز برداشته شد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه حدود هشت ردیف بودجه‌ای با کمک مجلس برای آموزش و پرورش تعریف شده است افزود: نوع کار در آموزش و پرورش به صورتی بود که شفافیت مالی در آن وجود نداشت و خیلی کار می‌خواهد تا شفافیت مالی در آن به وجود آید.

وزیر آموزش و پرورش به برخی از مشکلات اساسی در این حوزه اشاره کرد و افزود: نیروی انسانی در آموزش و پرورش به دلایل گوناگونی به شدت با مشکل مواجه بود و همچنین ورود آموزش و پرورش با یک برنامه ریزی دقیقی انجام نمی‌شود و نیرو‌ها بعد از ورود از جایگاه خاصی برخوردار نبودند.

وی با اشاره به اینکه برای رفع این مشکلات چندین مصوبه در مجلس شکل گرفت افزود: در این ۴ سال ضمن اینکه سعی شد نیروی انسانی از عزت و جایگاه قانونی خود برخوردار باشد موفق شدیم ۲۰۰ هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش را کاهش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز