خبرگزاری کار ایران

نوید ادهم:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مطالبات رهبری و فرهنگیان را پاسخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۲۷

بین سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حتی در واژگان یکدستی و یکنواختی مشاهده می‌شود که این را باید از افتخارات آموزش و پرورش دانست.

ایلنا: دبیر کل عالی شورای آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بسیاری از دغدغه‌ها را کاهش و مطالبات رهبری و فرهنگیان را پاسخ می‌دهد

به گزارش خبرنگار ایلنا، "مهدی نوید ادهم" در سومین روز از سی امین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن همایش‌های رازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با اسناد دیگر بالادستی همگرایی و هم سویی مطلوبی دارد.

وی تصریح کرد: بین سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حتی در واژگان یکدستی و یکنواختی مشاهده می‌شود که این را باید از افتخارات آموزش و پرورش دانست.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بسیاری از دغدغه‌ها را کاهش می‌دهد افزود: همچنین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارای این قابلیت است که مطالبات رهبری و فرهنگیان را پاسخ دهد.

دبیر کل عالی شورای آموزش و پرورش با اشاره به ارائه گزارش یک ساله سند آموزش و پرورش به شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بیش از ۷۰۰ اقدام انجام شده در گزارشی که به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد آمده است.

به گفته وی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک سند راهبردی است که باید حداقل در سه برنامه پنج ساله عملیاتی و اجرایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز