خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان خبر داد:

افزایش ۳ درصدی سهم دختران در المپیادهای علمی

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۳۳

در المپیاد امسال سهم دختران و سهم شهرستان‌ها به ترتیب ۳ و ۱۰ درصد افزایش داشته است که این نشان دهنده عدالت در عرصه آموزشی است.

ایلنا: رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از افزایش ۳ درصدی سهم دختران و ۱۰ درصدی سهم شهرستان‌ها در المپیاد امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "مهری سویزی" در سومین روز از سی امین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن همایش‌های رازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: توجه به استعداد درخشان توجه به پیشرفت فردای جامعه است چرا که نخبگان کسانی هستند که کشور را از بن بست خارج می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشرفت کشور در زمینه‌های گوناگون باید به صورت ویژه نخبگان و استعدادهای درخشان را مورد توجه قرار داد.
معاون وزیر آموزش و پرورش آمار و ارقام مربوط به دانش آموز نخبه کشور را موفقیت آمیز توصیف کرد و افزود: این آمار و ارقام نشان دهنده پیشرفت و توسعه کمی و کیفی استعداد‌های دانش ‌آموزان است.

سویزی به سهم دختران و سهم شهرستان‌ها در المپیاد امسال اشاره کرد و افزود: در این المپیاد سهم دختران و سهم شهرستان‌ها به ترتیب ۳ و ۱۰ درصد افزایش داشته است که این نشان دهنده عدالت در عرصه آموزشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز