خبرگزاری کار ایران

درواکنش به اعطای وام ۴ میلیونی به فرهنگیان تهرانی مطرح شد:

لحاظ نکردن فرهنگیان مناطق محروم دراعطای وام ناعادلانه است

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۳۰

اگر قرار است به فرهنگیان امتیازی تعلق گیرد و این امتیاز تنها شامل فرهنگیان تهرانی شود بسیارناعادلانه خواهد بود/ این موضوع که اعطای وام تنها نباید شامل فرهنگیان تهرانی شود و سایر فرهنگیان به ویژه آنهایی که درمناطق محروم و ناامن خدمت می کنند باید در نظر گرفته شوند در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح می‌شود.

ایلنا: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعطای وام به فرهنگیان استان تهران را به دلیل لحاظ نکردن فرهنگیان مناطق محروم از این وام ناعادلانه عنوان کرد.

سید محمد باقر عبادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مورد اعطای وام تا سقف ۴ میلیون تومان به فرهنگیان استان تهران گفت: اگر قرار است به فرهنگیان امتیازی تعلق گیرد و این امتیاز تنها شامل فرهنگیان تهرانی شود بسیار ناعادلانه خواهد بود.

وی تصریح کرد: وقتی این امکان وجود دارد که همه فرهنگیان از امتیازی بهره‌مند شوند چرا این امتیاز فقط باید شامل تعداد خاصی از فرهنگیان شود.

وی به مشکلات معیشتی فرهنگیان در شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: فرهنگیانی که در مناطق دور افتاده و محروم خدمت می‌کنند بسیاری در مضیقه هستند از همین رو می‌طلبد که توجه بیشتری به آن‌ها شود.

عبادی با تاکید براینکه آموزش و پرورش باید سعی در دلگرم کردن فرهنگیان در مناطق محروم داشته باشند، افزود: اما اینکه امتیاز‌ها برای آن‌ها نباشد و برای سایر فرهنگیان در نظر گرفته شود موجب دلسردی این عزیزان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع که اعطای  وام تنها نباید شامل فرهنگیان تهرانی شود و سایر فرهنگیان به ویژه آنهایی که درمناطق محروم و ناامن خدمت می کنند باید در نظر گرفته شوند در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان استان تهران چندی پیش ازاعطای وام تا سقف ۴ میلیون تومان به فرهنگیان استان تهران خبر داده بود

به گفته او فرهنگیان برای دریافت این تسهیلات نیاز به هیچ‌گونه ضامن، چک یا سفته ندارند و اقساط این وام از حقوق ماهانه آن‌ها کسر می‌شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز