خبرگزاری کار ایران

پیشرفت ۹۰ درصدی احداث فازم دوم بوستان نهج البلاغه

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۳۳

پیشرفت ۹۰ درصدی مراحل احداث بوستان نهج البلاغه به جز احداث پل کابلی است چرا که هنوز مشکل زمین برای احداث این پل بر طرف نشده است.

ایلنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه دو تهران از پیشرفت ۹۰ درصد احداث فاز دوم بوستان نهج البلاغه در این منطقه خبر داد و گفت: شهرداری تهران فاز دوم بوستان نهج البلاغه را طبق زمانبندی به بهره برداری می‌رساند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، «احمد‌پور» اظهارداشت: پیشرفت ۹۰ درصدی مراحل احداث بوستان نهج البلاغه به جز احداث پل کابلی است چرا که هنوز مشکل زمین برای احداث این پل بر طرف نشده است.

وی با بیان اینکه تمامی قطعات و تجهیزات مرتبط با احداث پل کابلی خریداری و وارد کشور شده است افزود: پس از تحویل زمین، احداث پل کابلی طی مدت دو ماه انجام خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه دو تهران به انجام عملیات تحکیم بستر زمین در بوستان نهج البلاغه اشاره کرد و اظهارداشت: اجرای این عملیات تا نیمه اول سال ۹۲ به پایان رسیده تا شرایط مقاوم سازی بستر زمین برای بهره برداری از فاز دوم بوستان آماده شود.

احمد‌پور خاطرنشان کرد: بخش از عملیات تحکیم بستر زمین سال گذشته اجرایی شده بود که عملیات تکمیلی با همکاری بخش دانشگاهی در حال اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز