خبرگزاری کار ایران

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

قدرت یک مداح از یک روحانی بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۷۹

همه نهاد‌های دینی و سازمان‌های اسلامی باید مستقل باشند و کسی نباید در آن‌ها دخالتی داشته باشد/ مداحی درکشور درحالی ذی نفوذ است که به صورت یک سیستم تعریف نشده است.

ایلنا: قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: امروز قدرت ارتباط برقرار کردن یک مداح چون با عواطف مردم سر و کار دارد از قدرت روحانیت بیشتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین امرودی در نشست تعیین هیات مدیره جدید خانه مداحان که امروز پیش از ظهر برگزار شد، گفت: رهبری هر قبیله‌ای همانند نخ تسبیح است به گونه‌ای که اگر رهبر نباشد دانه‌های تسبیح نیز از هم گسسته می‌شود و دیگر به هم متصل نیستند.

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اگر امروز در مجموعه خانه مداحان همبستگی وجود دارد به برکت وجود "حاج آقا علی آهی" است.

وی تصریح کرد: اینکه برکت خانه مداحان را درسراسرکشور می‌بینیم به نظر بنده این است که خانه مداحان شکل تشکیلاتی بیشتری به خود گرفته و افق چند ساله این نهاد نیز از سوی هیات امناء آن مشخص می‌شود.

حجت الاسلام امرودی با اشاره به اینکه آغاز مداحی در صدر اسلام بوده است و بعد از آن در دوران انقلاب اسلامی نمود بیشتری پیدا کرد، افزود: امروز قدرت ارتباط برقرار کردن یک مداح چون با عواطف مردم سر و کار دارد از قدرت روحانیت بیشتر است.

وی به دیدار خود با آیت اله وحید خراسانی اشاره کرد و افزود: چندی پیش که به خدمت ایشان رسیده بودیم دربیاناتی گفتند که قدرتی که یک مداح در مجلسی همانند مجلس حضرت زهرا (س) دارد در هیچ جای دیگر نمی‌توان پیدا کرد.

حجت الاسلام امرودی خاطرنشان کرد: مداحی درکشور درحالی ذی نفوذ است که به صورت یک سیستم تعریف نشده است اگروضعیت آن شکل تشکیلاتی به خود بگیرد تاثیر خیلی بیشتری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز